شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام مسعود محمدی

حوزه/ استاد حوزه علمیه کردستان گفت: دشمن نگاه ویژه‌ای به جنگ فرهنگی خود دارد، به طوری که با استفاده از پتانسیل‌های ویژه‌ای همانند رسانه که در اختیار دارد، به دنبال ایجاد یک بی‌هویتی در بین نسل‌های جوان و نوجوان است، لذا متولیان فرهنگی باید بسیار هوشیار باشند، البته ضروری است که در این باره هرگز موازی کاری نکنند و منفعل نباشند.

حجت الاسلام مسعود محمدی استاد حوزه علمیه کردستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان اظهار داشت: در همه ابعاد و حوزه‌های گوناگون، شاهد یک جنگ ترکیبی علیه این نظام و انقلاب هستیم.

وی افزود: این جنگ ترکیبی شامل جنگ سیاسی، اقتصادی و فرهنگی است که دشمن امید بسیاری دارد تا این تقابل برایش نتیجه بخش باشد.

استاد حوزه علمیه کردستان ادامه داد: در این میان دشمن نگاه ویژه‌ای به جنگ فرهنگی خود دارد، به طوری که با استفاده از پتانسیل‌های ویژه‌ای همانند رسانه که در اختیار دارد، به دنبال ایجاد یک بی‌هویتی در بین نسل‌های جوان و نوجوان است، لذا متولیان فرهنگی باید بسیار هوشیار باشند، البته ضروری است که در این باره هرگز موازی کاری نکنند و منفعل نباشند.

حجت الاسلام محمدی، با انتقاد از پوشش برخی از بانوان و حتی آقایان در معابر و امکان عمومی، اظهار کرد: این انقلاب برای اینکه از دشمنی‌های معاندان در امان باشد، شهدای زیادی را تقدیم کرده، بنابراین نباید اجازه دهیم که نسل جوان ما مورد هجمه و استحاله فرهنگی دشمنان قرار بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: زمانی که جوان ما افکار و باورهایش تحریف شد، بی‌گمان قدرت تفکر و اندیشه نیز از وی گرفته خواهد شد و این همان برنامه دشمن در این مقطع تاریخی است.

وی یادآور شد: ضروری است جوانان و نوجوانان را در این وضعیت ایجاد شده توسط دشمن تنها نگذاریم و اجازه ندهیم دشمن فکر و اندیشه فرزندان این کشور را به میل خود مدیریت کنند که این می‌تواند ضربه فرهنگی و عقیدتی بزرگ برای آینده این انقلاب باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha