یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مدیر حوزه علمیه استان قزوین

حوزه / مدیرحوزه علمیه استان قزوین گفت: سوزاندن قرآن کریم توسط فردی ملعون که در پشت آن چهره کریه صهیونیسم جهانی آشکار است، لکه ننگی بر دامان رهبران مدعی حقوق بشر می‌باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی مدیر حوزه علمیه استان قزوین عصر امروز در جمع مدیران و معاونین دانشگاه فرهنگیان استان قزوین ضمن اظهار تأسف به خاطر اهانت مجدد کشور سوئد به ساحت قرآن، اظهار داشت: بار دیگر مدعیان دروغین حقوق بشر و آزادی، در ادامه سیاست مقابله با اسلام و مسلمانان، قرآن کریم را در کشور سوئد مورد هتک حرمت قرار دادند و برگ دیگری بر کارنامه‌ سیاه خود افزودند.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی خاطرنشان کرد: سوزاندن قرآن کریم توسط فردی ملعون که در پشت آن چهره کریه صهیونیسم جهانی آشکار است، لکه ننگی بر دامان رهبران مدعی حقوق بشر می‌باشد.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: اهانت به ساحت قرآن شریف اقدامی جنایتکارانه و مذموم علیه دین اسلام و نمادهای مقدس اسلامی است و توهین بزرگی به امت اسلام در سراسر جهان از غرب تا شرق عالم، که قابل تحمل نیست.

وی ادامه داد: جنایتی نفرت‌انگیز که قلب مسلمانان را هدف قرار داده و به ارزش‌های مقدس مسلمانان اهانت می‌کند و تعجب برانگیزترین قسمت که باید ذهن آزادگان را به خود مشغول کند، این است که تحت عنوان آزادی بیان مرتکب این اعمال شنیع می‌شوند که امری مردود و غیرقابل قبول است.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین، اظهار کرد: اساتید، طلاب، کادر حوزه‌ علمیه استان قزوین بار دیگر چنین اهانتی را بر نمی‌تابند و به شدت آن را محکوم می‌کنند و از دولت سوئد انتظار می‌رود ضمن جلوگیری از تکرار این اهانت به مقدسات، در این خصوص مسئولیت‌پذیر و پاسخگو باشد.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین همچنین ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی، خاطرنشان کرد: باید از زحمات خبرنگاران که مخلصانه، صادقانه و جهادی وار در عرصه خبری فعالیت دارند، تقدیر و تشکر کنم.

وی ادامه داد: اهداف غول‌های رسانه‌ای دشمن این است که واقعیت‌ها را وارونه نشان داده و جای حق و باطل را عوض کرده و در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایجاد یأس و ناامیدی کنند و لذا این خبرنگاران هستند که می‌تواند سطح امنیت جامعه را بالا ببرند.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین بیان کرد: یادمان نمی‌رود تلاش‌های خبرنگاران در هشت سال دفاع مقدس را که رشادت‌های سربازان و مدافعان اسلام را به تصویر می‌کشیدند و اگر تلاش ها، روایت‌ها و اخبار آنها در هشت سال دفاع مقدس نبود، اکنون جوانان ما هیچگاه نمی‌توانستند درک درستی از دفاع مقدس داشته باشند و حال به برکت قلم و تصویر خبرنگاران است که در مدارس و دانشگاه‌ها نسل جوان به نوعی با رشادت‌های جوانان ۸ سال دفاع مقدس آشنا شده و آن دوران را درک و در حال و هوای آن زمان قرار می‌گیرند.

وی بیان کرد: در خصوص توانمندسازی مدارس به ویژه مدرسه‌های غیرانتفاعی آنچه که حائز اهمیت است، تربیت نیروی انسانی کارآمد و متعهد می‌باشد.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی اظهار کرد: آنچه نظام و جامعه را هدایت کرده و قوام و استمرار می‌بخشد، نیروی انسانی مفید و کارآمد و متعهد است که سکان دار حرکت جمعی مملکت اسلامی است.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین خاطرنشان کرد: نیروی انسانی از رهگذر علم و دانش و تعهد حاصل می‌شود، در حقیقت توجه هر چه بیشتر به نهادهای انسان ساز از قبیل آموزش و پرورش و آموزش عالی نوعی سرمایه‌گذاری مطلوب در حوزه تربیت نیروی انسانی است.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: با عنایت به وجود نیروی انسانی که آینده مملکت را هدایت کرده و نظام و جامعه را پیش می‌برد، باید به نهادهای علمی و تربیتی که بار آموزش و پرورش نیروی انسانی را بر عهده دارند توجه بیشتر شده و مورد اهمیت ویژه قرار بگیرند.

انتهای پیام /

اهانت به قرآن کریم لکه ننگی بر دامان رهبران مدعی حقوق بشر است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha