دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر / تکریم و معارفه مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان

حوزه / مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان با بیان اینکه سازمان تبلیغات را خادم اقشار مختلف جامعه می‌دانم، گفت: حضور نماینده ولی فقیه در استان همدان و آیت الله موسوی اصفهانی نعمتی بزرگ برای استان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت‌الاسلام مهدی ارتقایی ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان، با اشاره به برنامه‌های پیش رو در این سازمان، اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی را خادم اقشار مختلف جامعه می‌دانیم.

وی با بیان اینکه از هیأت‌های مذهبی تا فعالان مسائل فرهنگی و تبلیغ، با سازمان تبلیغات اسلامی ارتباط دارند، گفت: پس از حضور حجت‌الاسلام والمسلمین قمی در سازمان، شاهد تحولات شگرفی در عرصه‌های مختلف و پیشرفت‌های خوبی در این مدت بوده‌ایم و لذا مشاهده این دستاوردها باعث اشتیاق بنده برای حضور در این مجموعه شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان، با تأکید بر اینکه استان همدان دارای علما و بزرگان بسیاری است که باید از ظرفیت آنها بهره‌ببریم، یادآور شد: حضور نماینده ولی فقیه در استان همدان و آیت الله موسوی اصفهانی نعمتی بزرگ برای استان است.

وی با بیان اینکه حجت الاسلام والمسلمین شعبانی محور وحدت در استان همدان است، اظهار کرد: پیگیری، تلاش‌ و دغدغه‌مندی امام جمعه همدان در عرصه‌های مختلف خصوصا مسائل فرهنگی، باعث رشد و تسریع روند اقدامات شده و لذا با وجود این ظرفیت به آینده امیدوار هستیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان در پایان از خدمات حجت الاسلام نظیری در دوره تصدی این مسئولیت تقدیر کرد.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha