یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امام جمعه همدان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان همدان روز گذشته در نماز جمعه همدان دست به ابتکاری جالب زد و با پخش کلیپی در خطبه‌های خود به مشکلات یکی از مناطق همدان اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین شعبانی روز گذشته در نماز جمعه همدان دست به ابتکاری جالب زد و با پخش کلیپی در خطبه‌های خود به مشکلات یکی از مناطق همدان اشاره کرد.

امام جمعه همدان در خطبه‌های نماز جمعه دیروز با اشاره به پخش کلیپی مربوط به یکی از نقاط کم برخوردار و مشکلاتی که برای مردم ایجاد شده است، اظهار داشت: بخشی از مردم در همین شهر در کنار رودخانه‌های سرباز زندگی می‌کنند که شرایط برای مردم آن منطقه بسیار سخت است.

وی با بیان اینکه مشکلاتی که در این منطقه برای اهالی وجود دارد به علت بروکراسی نظام اداری موجود است، یادآور شد: عرض کردم بعضی از مسئولان آیا تنها دو ساعت می‌توانند در این شرایط زندگی کنند تا متوجه شوند مردم چگونه در آن جا زندگی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: مسئولان می توانند تنها ۲ ساعت در مناطق محروم زندگی کنند؟ / مردم نباید تاوان اختلاف دستگاه‌ها را بپردازند

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه نماز جمعه متعلق به همه مردم است، اظهار کرد: این صدای شهروندی است که شاید صدایش به جایی نمی‌رسد و انسان شرمنده‌ این صدای ضعیف است که توان ندارد حرفش را به گوش مسئولان برساند.

وی خطاب به مدیران دستگاه‌های استان تأکید کرد: نباید تاوان اختلاف دستگاه‌ها را مردم پرداخت کنند، چرا در موارد اختلاف بین دو نهاد سریع مشکل را حل نمی‌کنید تا گره به کار مردم نیفتد.

بیشتر بخوانید: مدیران به تحقق وعده‌ها حساس باشند / نمی‌شود ۲۰ سال مردم را برای یک طرح معطل کرد

گفتنی است امام جمعه همدان چندین بار به صورت سر زده و یا همراه با مسئولان از این منطقه بازید کرده و خواستار رفع این مشکل شده است و در جلسات با مسئولان شهری نیز بر لزوم حل این دغدغه مردم تأکید کرده است.

ابتکار امام جمعه همدان در خطبه‌ها برای رفع مشکل مردم

ابتکار امام جمعه همدان در خطبه‌ها برای رفع مشکل مردم

ابتکار امام جمعه همدان در خطبه‌ها برای رفع مشکل مردم

ابتکار امام جمعه همدان در خطبه‌ها برای رفع مشکل مردم

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • U IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    0 0
    یکی بمن بگه این جایگاه در ارتفاع ۱۰ متری از مردم چه معنی داره؟
    • ؟! IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
      0 0
      ۱۰ متر کجا بود؟! چرا ...؟
  • 12 IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    0 0
    وسط تابستان همدان برف آمده اجرای طرح معطل شده چه ربطی به مسئولین داره
    • ؟ IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
      0 0
      برف؟
  • شهروند IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    0 0
    سلام واقعا به این نتیجه رسیدن این طرح ابتکاری حکمتی بوده که به امام جمعه الهام شده و اشک شوق از چشمانم جاری شد. اگر کمی تامل کنیم در می یابیم که نعمت نماز جمعه از صدر اسلام بی بدیل و هنوز هم صدای بلندگوی آن از رسانه های من درآوردی قرن معاصر بلندتر است. امام جمعه همدان الگویی برای سایر ائمه محترم جمعه هستند و نمازگزاران بیشتری رو به نماز جمعه جذب می کنند. الان من خیلی دوست دارم از استان خودم به همدان سفر کنم و اولین مقصدم نمازجمعه باشه.