شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
پویش قرآنی

حوزه/ پویش ستاره‌های زمین با عنوان «فجر عاشقی»، قرائت سوره مبارکه فجر همزمان با ایام پیاده‌روی اربعین حسینی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در تهران، پویش ستاره‌های زمین با عنوان «فجر عاشقی»، قرائت سوره مبارکه فجر (سوره منتسب به امام حسین(ع) از شب گذشته ۲۹ مردادماه ۱۴۰۲ هجری شمسی مصادف با شب چهارم صفر ۱۴۴۵ هجری قمری همزمان با ایام پیاده‌روی اربعین حسینی آغاز شد.

قرآن ما برای خواندن است و عمل کردن، سراسر نور است و با هتک حرمت‌های ظاهری، نور این خورشید تابناک حتی ذره‌ای کم نمی‌شود، حالا که در این مسیر با هم هم‌قدم شده‌ایم تلاوت کنیم و تدبر کنیم در آیات نورانی این کتاب عزیز و مهجور و خاک خورده.

سوره فجر، همان سوره‌ای است که منتسب به سید و مولایمان حسین(ع) است و همراه ماست در این مسیر، پس بخوانیم و تدبر کنیم و شریک کنیم همسفرانمان را در این باران نور.

از خانه فجر بخوانیم و راهی شویم، خسته که شدیم، نفسی تازه کنیم، فجر بخوانیم و ادامه دهیم، شبها قبل از خواب، فجر بخوانیم، هر بار قبل از حرکت، فجر بخوانیم.

با میزبان، با میهمان، تنها، جمعی، خانوادگی، سر سفره‌ها، در هر حال بخوانیم فجر عاشقی را تا فجر عاشقی و دیگران را هم دعوت کنیم به فجر عاشقی تا در ثواب فجر خواندمان همه شرکت‌کنندگان در پویش سهیم شوند.

در این پویش، ۱۱۴ نفر از شرکت‌کنندگان نیز به قید قرعه راهی سفر مشهد مقدس خواهند شد.

علاقه‌مندان جهت شرکت در پویش «فجر عاشقی» و کسب اطلاعات درباره پویش می‌توانند عدد ۱۴ را به شماره ۳۰۰۰۱۴۴۲ پیامک کنند.

همچنین عاشقان حسینی می‌توانند جهت ثبت نام در پویش و ارسال عکس‌ها و فیلم‌های خود به سایت رسمی پویش ستاره‌های زمین به آدرس https://setare۱۱۴.ir/ مراجعه نمایند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha