چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
گلباران

حوزه/ مزار شهدای ۱۷ شهریور در بهشت زهرا (س) تهران با حضور دادستان کل کشور ، معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، جمعی از مسئولان‌ شهر تهران ، خانواده های معظم شهدا ، آحاد مختلف مردم گلباران شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران،  با حضور حجت الاسلام والمسلمین موحد دادستان کل کشور ، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی، معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور ، رئیس و اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ، جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران ، اقشار مختلف مردم شهید پرور و جمعی از مسئولان تهران بر سر مزار شهدای ۱۷ شهریور حاضر شدند و مزار پاک شهدا را گلباران کردند.

مزار شهدای ۱۷ شهریور در بهشت زهرا (س) تهران گلباران شد + عکس

حجت الاسلام والمسلمین محمودی ، در حاشیه این مراسم در گفتگو با جمعی از خبرنگاران طی سخنانی اظهار کرد: رژیم طاغوت در ۱۷ شهریور ، به خیال خام خود ، آتش حق طلبی و فریاد دفاع از مظلوم را در کشور ما خاموش کرد ، اما روز ۱۷ شهریور ، مردم ایران اسلامی برای اولین بار تشکیل حکومت اسلامی را خواستار شدند.

مزار شهدای ۱۷ شهریور در بهشت زهرا (س) تهران گلباران شد + عکس

معاون امور استانها ، حقوقی و امور مجلس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور ادامه داد: روز ۱۷ شهریور نشان داد که ملت ایران ، برای دفاع از حق و حقیقت و نظام شکوهمند اسلامی، از جان خود نیز دریغ نخواهند کرد.

مزار شهدای ۱۷ شهریور در بهشت زهرا (س) تهران گلباران شد + عکس

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان اینکه همه باید ، ۱۷ شهریور را گرامی بداریم ، یادآور شد: آن روز ، شهدای انقلاب اسلامی جان خود را فدا کردند و از این طریق وظیفه خود را انجام داده‌اند و اکنون وظیفه ما است، که راه آن شهدای مظلوم و نیز شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم را ادامه دهیم و این راه جز عمل به وظایف و پیروزی از ولایت و حرکت در مسیر راستین انقلاب اسلامی نخواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha