شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ حال و هوای حرم حضرت معصومه(س) در شب ۲۸ صفر

حوزه/ برنامه مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از ۲۶ تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ از سوی روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، نیایش صبحگاهی حرم مطهر بانوی کرامت از یکشنبه تا سه شنبه با قرائت دعای عهد، چهارشنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر ظهیری، پنجشنبه با سخنرانی و قرائت زیارت عاشورا توسط حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر ظهیری و جمعه با سخنرانی و قرائت دعای ندبه توسط حجت الاسلام والمسلمین تاجیک دنبال می‌شود.

مراسم قبل از اذان ظهر حرم مطهر بانوی کرامت از یکشنبه تا سه شنبه با سخنرانی حجت الاسلام روح الله یغمائیان و از چهارشنبه تا جمعه با سخنرانی حجت الاسلام محمدرضا باستانی برگزار و هر روز بعد از نماز عصر زیارت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها قرائت می شود.

مراسم قبل از اذان مغرب حرم مطهر یکشنبه و دوشنبه با سخنرانی حجت الاسلام صمدی یزدی، سه شنبه با سخنرانی حجت الاسلام حسین زاده، چهارشنبه با روایتگری سیره شهدا توسط حاتمی، پنجشنبه در قالب محفل انس با قرآن و جمعه با سخنرانی حجت الاسلام امیرحسین عرفان و قرائت زیارت آل یاسین توسط وحید خیابانی برگزار می شود.

مراسم شب‌های حرم مطهر از یکشنبه تا پایان هفته به ترتیب با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین حبیب الله فرحزاد، سیدحسین حسینی قمی، هادی الیاسی، ناصر رفیعی، سیدحسین آقامیری و علیرضا پناهیان برگزار می شود و پنجشنبه شب و جمعه شب نیز سیدمهدی میرداماد و مجتبی رمضانی مداحی خواهند کرد.

گفتنی است پنجشنبه شب دعای کمیل با نوای سیدمهدی میرداماد و زیارت جامعه کبیره با نوای حجت الاسلام ناصر شهیدی قرائت خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha