شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم

حوزه/مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: اولین موردی که در مستند «یک روز با آقای امام جمعه» نظر بنده را جلب کرد، نحوه درست و واقعی معرفی چهره یک روحانی مردمی و انقلابی بود؛ در این مستند مخاطب به خوبی با شخصیت حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز آشنا می شود.

حجت الاسلام سیدموسی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان اظهار داشت: یکی از کارهای مهم رسانه ها باید تبیین واقعیت ها و از سوی دیگر تلاش برای خنثی سازی جنگ رسانه ای دشمن علیه انقلاب به ویژه روحانیت و حوزه باشد.

ببینید:

فیلم کامل | مستند " یک روز با آقای امام جمعه"

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار در ادامه با اشاره به تولید مستند «یک روز با آقای امام جمعه» توسط خبرگزاری رسمی حوزه، گفت: صبح امروز در خروجی حوزه نیوز مستندی تحت عنوان مستند «یک روز با آقای امام جمعه» با موضوع معرفی بهتر حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز را ملاحظه کردم که بسیار زیبا و البته حاوی نکات مهمی برای همه به ویژه دلسوزان انقلاب و نظام بود.

استاد حوزه افزود: اولین موردی که این مستند بسیار زیبا نظر بنده را جلب کرد، نحوه درست و واقعی معرفی چهره یک روحانی مردمی و انقلابی بود، در این مستند مخاطب به خوبی با شخصیت حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز آشنا می شود.

حجت الاسلام محمودی ادامه داد: حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم شخصیتی مردمی، با فضلیت و بصیرت و از همه مهمتر فروتن است که در این مستند به خوبی می توان با روحیات این عالم دینی آشنا شویم.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار ادامه داد: این مستند که زندگی یک روز یک امام جمعه را به نمایش گذاشته است، باعث گردید که بسیار از باورهای اشتباه نسبت به قشر روحانی و طلبه کاملا تغییر پیدا کند، بنابراین این مستند خارج از اینکه به معرفی چهره این روحانی برجسته می پردازد، نقش بسیار مهمی در خنثی سازی برنامه دشمنان در تحریف جایگاه روحانیت دارد.

این استاد حوزه با تقدیر از سازندگان این مستند مجمل و با مفهوم، خاطرنشان کرد: باید نگاه رسانه ها، نگاهی جامع باشد، نباید تمام هم و غم یک رسانه به بیان مشکلات و یا دغدغه های سیاسی جناح و گروه ها خلاصه شود، رسانه ها باید با ساخت چنین مستندهایی کیفیت محتواسازی خود را متحول کنند.

حجت الاسلام محمودی در پایان گفت: باید با استفاده از ابزار رسانه بتوانیم که چهره درست و واقعی روحانیت که امروز زیر شدیدترین تبلیغات دروغین دشمن است را به مردم معرفی کنیم و این مهم را به جامعه انتقال دهیم که روحانیت از ابتدا تا همیشه بخشی از جامعه بوده و هست.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha