دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1108665
۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۴
اخبار کوتاه

حوزه/ صعود جانبازان و آزادگان دشتستانی به ارتفاعات بهمرد، برگزاری ۶ برنامه فرهنگی هنری در هفته دفاع مقدس در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر، تجلیل از بیش از ۵۰۰ پیشکسوت حوزه دفاع مقدس در استان از مهمترین اخبار کوتاه فرهنگی استان بوشهر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، وحید حیدری معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از برگزاری ۶ برنامه فرهنگی هنری در هفته دفاع مقدس خبر داد و اعلام کرد: تجلیل از ۱۲ نویسنده دفاع مقدس، دیدار با خانواده شهید احمدی جوان، رونمایی از ۲ کتاب با موضوع دفاع مقدس، اکران فیلم‌های دفاع مقدس به صورت رایگان، برگزاری محفل انس با قرآن و تجلیل از نویسندگان و برگزاری پویش رسانه‌ای، برنامه‌های فرهنگی و هنری هفته دفاع مقدس است.

بیش از ۵۰۰ پیشکسوت حوزه دفاع مقدس در استان بوشهر تجلیل شدند

در آستانه آغاز هفته دفاع مقدس در همایش «جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز» که با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و با حضور شهردار بندر بوشهر برگزار شد، بیش از ۵۰۰ نفر از پیشکسوتان جهاد و شهادت و فعالان حوزه دفاع مقدس در استان بوشهر تجلیل شدند.

در این مراسم سخنرانی رهبر معظم انقلاب در حسینیه امام خمینی(ره) به صورت زنده برای حاضران پخش شد.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، محمدی‌زاده استاندار سردار رزمجو فرمانده سپاه امام صادق(ع) و جمعی از مسئولان بوشهری از جمله حاضران در این همایش بودند.

صعود جانبازان و آزادگان معزز دشتستانی به ارتفاعات بهمرد

به‌مناسبت هفته دفاع مقدس، جانبازان و آزادگان دشتستانی به ارتفاعات بهمرد صعود کردند، در این اردوی ورزشی تفریحی که با هدف بزرگداشت چهل و سومین سالروز دفاع مقدس برگزار شد، حجت الاسلام مصلح امام جمعه برازجان، حجت الاسلام یحیایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان و عباسی رئیس بنیاد شهید شهرستان دشتستان، جانبازان را در صعود به ارتفاعات بهمرد برازجان همراهی کردند.

ایثارگران شرکت کننده، در مسابقه فرهنگی خاطره گویی نیز حضور یافتند و به برندگان، هدایایی تعلق گرفت.

تجلیل از ایثارگران دفاع مقدس در اداره کل بنیاد شهید بوشهر

مهدی یونسی دبیر اجرایی برنامه‌های هفته دفاع مقدس در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر در جمع خبرنگاران از برگزاری مراسم تجلیل از همکاران ایثارگر بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر خبر داد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شاهد بوشهر، اظهار کرد: امروز در مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس به‌صورت نمادین از همسر شهید کامکاری تجلیل شد و در هفته آینده نیز از ۲۹ نفر از پیشکسوتان دفاع مقدس تجلیل خواهیم کرد.

وی افزود: در روز ۳۱ شهریور همزمان با چهل و سومین سالروز جنگ تحمیلی صدامیان علیه ایران اسلامی، رژه جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس را خواهیم داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha