یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
دیدار مسئولین و فرمانده‌هان نظامی تکاب با امام جمعه این شهر

حوزه/ امام جمعه تکاب گفت: امروز در معرض جنگ اقتصادی قرار گرفته‌ایم و دشمن و آمریکا تلاش می‌کنند معیشت و اقتصاد مردم و ملت ایران اسلامی را وخیم و تضعیف کند که باید در این جنگ با الگوگیری از دفاع مقدس تمام تلاش‌ها انجام شود تا اقتصاد و معیشت مردم آزاد و تقویت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام مصطفی کوهی امروز در دیدار فرماندهان نیروی‌های مسلح و فرماندار و جمعی از اعضای شورای اداری تکاب که در دفتر امام جمعه این شهرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: دفاع مقدس برای امت اسلام، یک سرمایه است و جمهوری اسلامی ایران این سرمایه و فرهنگ را به کشورهای مختلف صادر کرد.

وی افزود: در سایه همین سرمایه، فتنه‌ها و توطئه‌های مختلف در عراق، سوریه، لبنان و یمن خنثی و محور مقاومت به پیروزی رسید.

وی خاطرنشان کرد: دشمن تلاش می‌کند این سرمایه ارزشمند را با تحریف و روایت‌های کذب از ارزش بیندازد و لذا بر اهل بیان و قلم و هنر وظیفه است این سرمایه ارزشمند را برای جوانان و نسل‌های جدید تبیین کنند.

امام جمعه تکاب اظهار کرد: امروز در معرض جنگ اقتصادی قرار گرفته‌ایم و دشمن و آمریکا تلاش می‌کنند معیشت و اقتصاد مردم و ملت ایران اسلامی را وخیم و تضعیف کند که باید در این جنگ با الگوگیری از دفاع مقدس تمام تلاش‌ها انجام شود تا اقتصاد و معیشت مردم آزاد و تقویت شود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha