شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نشست مشترک

حوزه / مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: توجه به امر تربیت دانش آموزان مقدم بر تعلیم است، لذا باید به تربیت و تقویت بنیه‌های اعتقادی دانش آموزان توجه بیشتری صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، نقی سیاهکال مرادی مدیر کل آموزش وپرورش استان قزوین صبح امروز در نشست با مدیر و معاونین حوزه علمیه استان قزوین، اظهار داشت: نوک پیکان دشمن به سمت نسل جوان است و دانش آموزان از لحاظ فرهنگی و اعتقادی مورد تهاجم دشمنان هستند.

سیاهکال مرادی خاطرنشان کرد: تقویت باورهای دینی دانش آموزان از نکات مهمی است که می‌تواند در هدایت آنها در جامعه نقش مهم و چشمگیری داشته باشد.

وی ادامه داد: توجه به امر تربیت دانش آموزان مقدم بر تعلیم است، لذا باید به تربیت و تقویت بنیه‌های اعتقادی دانش آموزان توجه بیشتری صورت گیرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: تربیت نسل آینده مومن و معتقد توسط جامعه فرهیخته فرهنگیان در آموزش و پرورش رقم می‌خورد و مدارس، اساس و پایه تزکیه و تعلیم هستند.

وی اظهار کرد: بحمدالله بین حوزه علمیه و آموزش و پرورش همکاری خوبی در جریان بوده و هست که یکی از مصادیق آن طرح امین است.

سیاهکال مرادی تصریح کرد: همکاری این دو نهاد علمی و دینی از ضروریات بوده و با توجه به آثار و ثمراتی که این همکاری و هم‌افزایی حوزه و آموزش‌وپرورش دارد، باید فعالیت این کمیته بیش از پیش تقویت شود.

وی خاطرنشان کرد: حضور روحانیون در مدارس و همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش یک تعامل ارزنده است که باید به خوبی از آن استفاده شود.

تربیت دانش آموزان مقدم بر تعلیم است

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha