دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1110588
۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۳
تصاویر/ جلسه مسئولین حوزه علمیه آذربایجان غربی و معاونت بهداشت استان با هدف بررسی راه های ارتقای سواد سلامت جامعه

حوزه/ جلسه کمیته برون بخشی معاونت بهداشت با مسئولین حوزه علمیه آذربایجان غربی با هدف بررسی راه‌های ارتقای سواد سلامت جامعه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، جلسه کمیته هماهنگی و برون بخشی معاونت بهداشت آذربایجان غربی با مسئولین حوزه علمیه استان امروز با حضور ریخته‌گر معاون بهداشت، بانی معاون فنی و ولیزاده معاون اجرایی بهداشت آذربایجان غربی و حجج الاسلام توحید خالقی معاون امور طلاب و دانش آموختگان، علیرضا عبدی فام معاون آموزش، غلامرضا اکبرزاده معاون تهذیب حوزه علمیه آذربایجان غربی و مدیران گروه‌های فنی معاونت بهداشت با هدف ارتقای سواد سلامت جامعه برگزار شد.

دکتر ریخته‌گر معاون بهداشت به اهداف برگزاری این جلسه و استفاده از ظرفیت طلاب و مراکز حوزوی استان برای ارتقای سواد سلامت جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: طلاب و روحانیون و مراکز حوزوی ظرفیت بسیار قوی برای آموزش جامعه و ارتقای سواد سلامت جامعه دارند.

دکتر بانی معاون فنی بهداشت آذربایجان غربی نیز در ادامه ضمن بیان سرفصل‌های دو واحد درسی طلاب، به تبیین این برنامه پرداخت و گفت: برنامه خودمراقبتی سازمانی در راستای ایجاد محیط‌های حامی سلامت در مراکز حوزوی و برنامه سفیران سلامت طلبه به عنوان برنامه‌های مشترک معاونت بهداشت و مراکز حوزوی در استان اجرا می‌شد که امسال نیز همزمان با اجرای این دو برنامه، دو واحد درس سلامت با سرفصل‌های مشخص اجرا خواهد شد.

در این جلسه در مورد آموزش موضوعات سلامت به طلاب با توجه به سرفصل‌های تعیین شده از طرف دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت و اختصاص دو واحد درسی بحث و تبادل نظر شد.

همچنین در این جلسه معاونین حوزه علمیه استان به بیان نظرات خود پرداخته و ساعات تدریس هرکدام از گروه‌های فنی را با مشارکت این گروه‌ها مشخص کردند.

انتهای خبر. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha