چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
عملیات طوفان الاقصی

حوزه/ روحانیون منطقه، شورای روحانیت و مرکز بزرگ اسلامی شهرستان کامیاران با صدور بیانیه ای تصریح کردند: اقدام رزمندگان فلسطینی در دفاع از حقوق مسلم و انکار ناپذیر خود و واکنش منطقی آنان نسبت به جنایت مکرر صهیونیست‌ها بوده و مورد حمایت آزادگان جهان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، روحانیون منطقه، شورای روحانیت و مرکز بزرگ اسلامی شهرستان کامیاران با صدور بیانیه ای جنایت صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین را به شدت محکوم کردند.

در این بیانیه می خوانیم:

بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحیمِ

وَالَّذِینَ جَاهَدُوا فِینَا لَنَهْدِیَنَّهُمْ سُبُلَنَا

عملیات پیروزمندانه و بی‌سابقه مجاهدین فلسطین تحت عنوان «طوفان‌الاقصی»که علیه اشغالگران صهیونیست انجام شد نشان داد که امکان آزادسازی سرزمین های اشغالی فلسطینی ها در کرانه باختری و دیگر مناطق اشغال شده در لبنان و سوریه، در یک قیام عمومی فلسطینی ها با کمک گروه های مقاومت وجود دارد.

تردیدی نیست که اقدام رزمندگان فلسطینی علیه اسرائیل در دفاع از حقوق مسلم و انکار ناپذیر خود و واکنش منطقی آنان نسبت به جنایت مکرر صهیونیست‌ها بوده و مورد حمایت آزادگان جهان و بخصوص جهان اسلام است.

ما روحانیون شهرستان کامیاران ضمن حمایت از جهاد مقدس فرزندان مقاومت در فلسطین، حمله به زنان و کودکان و تداوم ظلم اشغال‌گران صهیونیست را محکوم می‌کنیم و از همه مؤمنان و حق‌طلبان و ملت‌های مسلمان می‌خواهیم در حمایت از حقوق ملت مظلوم فلسطین از هیچ کوششی دریغ نورزند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha