شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
1

حوزه/ حجت الاسلام ترکاشوند با اشاره به چشم انداز گروه تخصصی ازدواج و خانواده، گفت: سعی داریم در آینده ای نزدیک همه طرح های اسلامی موجود را بررسی کرده و پروتکل ها و تست ها و مدل های مطرح شده را مورد بازبینی قرار دهیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام ترکاشوند در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه به ارائه گزارشی از گروه تخصصی ازدواج و خانواده مراکز مشاوره اسلامی سماح پرداخت و با اشاره به مقوله تربیت نیرو، گفت: در این راستا دوره های تربیت مربی خانواده، مشاور خانواده و زوجدرمانگر را برگزار کرده ایم و این روند تداوم دارد.

مدیر گروه تخصصی ازدواج و خانواده مراکز مشاوره سماح ادامه داد: در مورد طلابی که قبلاً بخشی از روند جذب را در گروه تخصصی ازدواج طی کرده اند نیز ارزیابی و مصاحبه مجدد صورت گرفت و از میان آنها عده ای در حال سوپروایزری بوده و عده ای هم قبول شده و هم اکنون مشغول فعالیت هستند؛ عده ای هم در حال رفع نقایص پرونده خود هستند.

حجت الاسلام ترکاشوند با اشاره به چشم انداز گروه تخصصی ازدواج و خانواده، تأکید کرد: سعی داریم در آینده ای نزدیک همه طرح های اسلامی موجود را بررسی کرده و پروتکل ها و تست ها و مدل های مطرح شده را مورد بازبینی قرار دهیم و یکی از این ها را انتخاب کنیم؛ همچنین مدل خانواده درمانی اسلامی را سعی داریم مورد بررسی قرار داده و پروتکل مناسب آن را بسازیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha