شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ب

حوزه / امام جمعه موقت کاشان با بیان اینکه صحبت‌های پاپ فرانسیس پیرامون جنایات صهیونیست‌های غاصب در غزه دو پهلو است، گفت: باعث تأسف است که پاپ به جای محکوم کردن جنایات اسرائیل، توصیه به خویشتن داری می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان حجت الاسلام والمسلمین علی احتشام شب گذشته در مراسم تجمع اعتراضی طلاب مدرسه علمیه المهدی(عج) آران و بیدگل علیه جنایات رژیم صهیونیستی، ۱۳ آبان و سالگرد شهادت طلبه شهید آرمان علی وردی، با بیان اینکه بر اساس آیات و روایات، رسیدن به حیات طیبه و بهره‌مندی از لذت دنیا تنها با نماز و روزه و یا حضور در اربعین به‌دست نمی‌آید، اظهار داشت: کسی به حیات طیبه دست پیدا می‌کند که با خود شناسی، اجتناب از طاغوت در افق نفسش پررنگ شود.

امام جمعه موقت کاشان افزود: انسان مؤمن و متعهد، خصوصا حوزوی با بصیرت کسی است که هم"سِلْمٌ لِمَنْ سَالَمَکُمْ" وَ "حَرْبٌ لِمَنْ حَارَبَکُمْ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ" را بفهمد.

حجت الاسلام والمسلمین احتشام، به اغتشاشات سال گذشته اشاره کرد و یادآور شد: در اغتشاشات سال گذشته دشمنان وقتی نتوانستند در عرصه ایستادگی بر ارزش‌ها و آرمان‌های رهبری غلبه کنند، اقدام به ناسزا گویی کردند.

امام جمعه موقت کاشان، با اشاره به سالروز شهادت آرمان علی وردی، اظهار کرد: دشمنان و افرادی که شکم‌هایشان از حرام پر بود، طلبه شهید آرمان علی وردی را به‌خاطر دفاع از رهبری، ولایت، آرمان شهدا و ارزش‌های دین به شهادت رساندند.

حجت الاسلام والمسلمین احتشام، اجتناب از طاغوت را هزینه دار دانست و خاطرنشان کرد: امروز فلسطینی‌ها هزینه اجتناب از طاغوت را می‌دهند.

امام جمعه موقت کاشان با بیان اینکه صحبت‌های پاپ فرانسیس پیرامون جنایات صهیونیست غاصب در غزه دو پهلو است، گفت: باعث تأسف است که پاپ به جای محکوم کردن جنایات اسرائیل، توصیه به خویشتن داری می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین احتشام، مسئولیت پذیری در دفاع از مستضعفین جهان را دستور خداوند متعال دانست و اظهار کرد: عالمان و بزرگان دینی مناجات سحر، راز و نیاز با خداوند متعال را به اجتناب از طاغوت گره زده‌اند.

امام جمعه موقت کاشان، با تأکید بر اینکه هدف نهایی مقاومت اسلامی، آزادی قدس شریف است، یادآور شد: اراضی ۴۸ را که برای دزدان تعیین کرده‌اند ما قبول نداریم و به قول حضرت امام(ره) اسرائیل باید از روی کره زمین محو شود.

حجت الاسلام والمسلمین احتشام، با بیان اینکه هدف نهایی نیروی مقاومت نباید با تهدیدات دشمن ضایع شود، خاطرنشان کرد: برای رسیدن به هدف نهایی باید عقبه فکری دنیا را هم داشته باشیم، لذا در انگلیس سابقه نداشته که روز به‌روز بر جمعیت راهپیمایی معترضان علیه جنایات اسرائیل افزوده شود.

امام جمعه موقت کاشان، با بیان اینکه باید نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، افکار عمومی جهان را بیدار کرد، یادآور شد: منتظر سخنان دبیر کل حزب الله لبنان در روز جمعه هستیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha