شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام رضوانی

 حوزه / امام جمعه بویین زهرا گفت: آرمان‌ها و روح‌الله‌ها شهید شدند تا آرمان روح‌الله که همان حفظ وحدت، حمایت از محرومان و گسترش عدالت، پیروی از ولایت فقیه و مبارزه با ظلم وستم است باقی بماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی امروز در دیدار با مسئولین ادارات شهرستان بویین زهرا گفت: استکبار ستیزی و فرهنگ مقاومت از مهمترین آرمان های پیامبران الهی و متفکران دینی و انقلاب اسلامی در طول حیات خود بوده است.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی نقطه مرکزی استکبار ستیزی جبهه مستضعفین و زمینه ساز بزرگترین جریان در خنثی سازی اهداف استکباری است.

امام جمعه بویین زهرا عنوان کرد: ملت ایران اسلامی توانسته با نیروی ایمان و مقاومت، دشمن را وادار به عقب نشینی کند.

وی ادامه داد: روحیه امید و ایستادگی باید با الگوگیری از سیره شهدا و استفاده از ابزار و شیوه های هنری به جامعه تزریق شود.

حجت الاسلام رضوانی تصریح کرد: صهیونیست ها با اقدامات جنایتکارانه در راستای نسل کشی در غزه، جهان اسلام را علیه خودشان متحد کردند. کسانی که در جهان اسلام نسبت به اسرائیل ابهامی داشتند، فهمیدند که باید با صهیونیست ها با زبان سلاح و زور و تهدید سخن گفت.

وی ادامه داد: مهمترین ابزار دفاعی و برتری حماس در قبال تهاجم زمینی رژیم صهیونیستی پس از ایمان و توکل به خدا، شبکه تونل های زیر زمینی مقاومت است.

وی اظهار کرد: آرمان‌ها و روح‌الله‌ها شهید شدند تا آرمان روح الله که همان حفظ وحدت، حمایت از محرومان و گسترش عدالت، پیروی از ولایت فقیه و مبارزه با ظلم وستم است باقی بماند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha