یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ بازدید امام جمعه کاشان از رسانه رسمی حوزه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: زحمات نمایندگان طلاب، هنگامی پرثمر است که مستمر بوده و باید با تعریف جامعه هدف و در راستای مطالبات مقام معظم رهبری باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، طی تماس تلفنی رئیس مجمع نمایندگان طلاب با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: مجمع نمایندگان طلاب، ظرفیت شناسی از روحانیون سراسر کشور و نیازشناسی مراکز در موضوع تبلیغ را با دقت مورد بررسی قرار دهد.

وی اظهار داشت: از قابلیت های مجمع نمایندگان طلاب، دغدغه مندی پیرامون آسیب ها و درمان آن در محور مباحث فرهنگی است.

نماینده ولی فقیه در کاشان ابراز داشت: توجه به آموزش و پرورش و حضور مبلغان با فرایند مخصوص محیط آموزشی از مصادیق بحث فرهنگ تبلیغ دینی بوده و بسیار مهم است.

امام جمعه کاشان ضمن تقدیر از فعالیت ها، خاطرنشان ساخت: زحمات نمایندگان طلاب، هنگامی پرثمر است که مستمر بوده و باید با تعریف جامعه هدف و در راستای مطالبات مقام معظم رهبری باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی بیان داشت: یکی از انتظارات جامعه از روحانیت، اقناع نیازهای فکری و معنوی جوانان است و ارتباط جوانان با روحانیت از مهمترین رسالت های تبلیغی است.

نماینده ولی فقیه در کاشان اظهار داشت: امیدبخشی به جامعه و حفظ ایمان آحاد مردم متدین، وظیفه همگانی است و باید نکته ها و کدواژه ها را با برنامه ریزی از وضع کنونی به رشد و ارتقا برسانیم.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر نیز در این تماس تلفنی توجه به ایده ها و فرمایشات بزرگان حوزه و همچنین احیای اهداف ارزشی، علمی، تبلیغی، فرهنگی و تبیین گری را از لوازم و وظایف فعالیت های مجمع نمایندگان طلاب دانست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha