شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

حوزه/ امیر سرلشکر موسوی با تأکید بر اینکه اقدامات وحشیانه‌ای که این روزها در نوار غزه انجام می‌شود، کوچک‌ترین ارزش نظامی ندارد، گفت: این جنایات، اقدامات وحشیانه و نسل‌کشی در غزه، یک بار دیگر ماهیت واقعی آمریکا و ادعاهای حقوق بشری شیطان بزرگ را نشان داد و مجدداً مسئله فلسطین را به عنوان مسئله اول جهان اسلام و حتی دنیا مطرح کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش، در آیین افتتاح و بهره‌برداری از طرح ۷۴۴ واحدی منازل سازمانی نیروی زمینی ارتش با عنوان مهر ولایت در سقز، بانه و چند شهر دیگر کشور، با اشاره به عملیات طوفان الاقصی، گفت: ۱۵ مهر و عملیات طوفان الاقصی نقطه عطفی در مبارزات آزادی بخش فلسطین بود که اضمحلال رژیم نحس و کودک کش صهیونیستی را سرعت بخشید.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که فرمودند: شکست رژیم صهیونیستی در ۱۵ مهر قابل ترمیم نیست، افزود: این اقدامات وحشیانه ای که این روزها در نوار غزه انجام می‌شود، کوچک‍ترین ارزش نظامی ندارد؛ بمباران هوایی بر روی مردم بی دفاع، بی‌پناه و بی‌سلاح در خانه، مدرسه، اماکن عمومی، بیمارستان و... به اندازه یک ثانیه ای که آن مردان بزرگ موانع اطلاعاتی و عملیاتی این رژیم منحوس را درهم کوبیدند و عبور کردند، نیست و آن شکست را نمی‌تواند ترمیم و جبران کند.

فرمانده کل ارتش ادامه داد: این جنایات و اقدامات وحشیانه و نسل‌کشی در غزه، یک بار دیگر ماهیت واقعی آمریکا و ادعاهای حقوق بشری شیطان بزرگ را نشان داد و مجدداً مسئله فلسطین را به عنوان مسئله اول جهان اسلام و حتی دنیا مطرح کرد.

وی با تاکید بر اینکه عملیات طوفان الاقصی، مقاومت جانانه این روزهای مردم غزه و حمایت‌های آزادی‍خواهان جهان، قدرت خداوند و برندگی شمشیر مظلومیت مقتدر را یکبار دیگر نشان داد، تصریح کرد: نابودی کامل رژیم صهیونیستی زودتر اتفاق خواهد افتاد و این خانه عنکبوت فرو خواهد ریخت و ما هم به این مسئله امیدوار هستیم.

امیر سرلشکر موسوی در ادامه، ضمن تشریح اقدامات ارتش در احداث منازل مسکونی و سازمانی برای کارکنان ارتش، گفت: نیروی زمینی ارتش در امر ساخت مسکن ویژه همکاران پیشرو بوده و امیدواریم در یک برنامه ۵ ساله بتوانیم مشکلات مسکن کارکنان را برطرف کنیم.

وی افزود: در قالب این طرح، حل مشکل مسکن همرزمان عزیز با سنوات ۲۵ سال و بالاتر در اولویت قرار دارد و نیز برنامه‌ریزی شده تا با ساخت ۶۰ هزار واحد مسکن شخصی دغدغه مسکن کارکنان ارتش برطرف شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha