چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
سص

حوزه / حجت الاسلام قاسمی حمله وحشیانه به بیمارستان‌های غزه و کشتار کودکان و زنان و حتی تهدید به حمله اتمی در روزهای اخیر را نشان از درماندگی، ضعف و از سویی حماقت صهیونیست‌ها و شکست در عرصه نظامی و اطلاعاتی در برابر رزمندگان مقاومت اسلامی دانست و گفت: در عرصه بین المللی شاهد افزایش نفرت جهانی علیه صهیونیست‌ها هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ابوزید آباد آران و بیدگل در مصلای این شهر، ضمن قدردانی از حضور گسترده و پرشور و حماسی ملت ایران خاصه نوجوانان و جوانان و دانش آموزان و دانشجویان در راهپیمایی سیزدهم آبان، اظهار داشت: انصافاً حضور گسترده و خیره کننده دانشجویان و دانش آموزان و جوانان بسیجی در مراسم سیزدهم آبان امسال و شعارهای کوبنده آنان، نمایانگر درک و شناخت عمیق این نسل از شرایط جهان امروز است.

امام جمعه بخش کویرات پیام روشن راهپیمایی و اجتماعات مردمی در روز ۱۳ آبان را گویای استکبار ستیزی ریشه‌ای در بنیان‌های فکری اندیشه سیاسی اسلام دانست و یادآور شد: حضور بی نظیر امسال مردم در این راهپیمایی نشان از جوهره اصلی انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام قاسمی با بیان اینکه بیش از ۱۰ هزار نفر از مردم و کودکان مظلوم بر اثر جنایات بی‌شرمانه صهیونیست‌ها در بمباران وحشیانه غزه به شهادت رسیدند، گفت: با وجود این تعداد از شهدا و خسارات فراوان در غزه، مقاومت بی‌نظیر مردم و جوانان فلسطینی در این خطه‌ پر تراکم باعث شده سران رژیم جعلی اسرائیل سردرگم و درمانده شوند.

امام جمعه ابوزیداباد تصریح کرد: طوفان الاقصی بیش از هر چیز هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی و ضعف‌های آشکار آن در ابعاد امنیتی، نظامی و اطلاعاتی را به دنیا نشان داد و به تعبیر مقام معظم رهبری، شکست اسرائیل در این قضیه ترمیم ناپذیر خواهد بود.

وی حمله وحشیانه به بیمارستان‌های غزه و کشتار کودکان و زنان و حتی تهدید به حمله اتمی در روزهای اخیر را نشان از درماندگی، ضعف و از سویی حماقت صهیونیست‌ها و شکست در عرصه نظامی و اطلاعاتی در برابر رزمندگان مقاومت اسلامی دانست و اظهار کرد: در عرصه بین المللی شاهد افزایش نفرت جهانی علیه صهیونیست‌ها هستیم.

حجت الاسلام قاسمی ادامه داد: در چنین اوضاع و احوالی وظیفه هر مسلمان و بلکه هر انسان با وجدان و آزاده‌ای است که چشم خود را بر روی جنایات بی‌سابقه صهیونیست‌ها نبسته و به هر طریقی که می‌تواند این جنایات را محکوم کند.

امام جمعه بخش کویرات، ضمن محکوم کردن مجدد جنایات صهیونیست‌ها، گفت: نمازگزاران جمعه بخش کویرات ابوزید اباد، ضمن محکوم کردن این جنایات، نفرت و انزجار خود را از این غده سرطانی اسرائیل با شعار مرگ بر اسرائیل اعلام می‌داریم.

حجت الاسلام قاسمی خاطرنشان کرد: یکی از نکات بسیار مهم و قابل توجه در تحولات پس از طوفان الاقصی این است که این بار شاهد تحرکات مردمی گسترده در داخل آمریکا و اروپا در محکومیت جنایت صهیونیست‌ها هستیم و این مساله نشان می‌دهد تداوم و شدت جنایت اسرائیل علیه غزه به آگاهی عمومی در سطح دنیا دامن زده و به یاری خدای متعال همین آگاهی باعث می‌شود بیش از پیش رژیم اشغالگر قدس دچار ضعف و اضمحلال شود.

امام جمعه ابوزید آباد یادآور شد: با وجود درد و رنج ما از بابت مظلومیت مردم فلسطین و کشتار ناجوانمردانه زنان و کودکان و جوانان در غزه، اما باید توجه کرد که خون مظلومان باعث بی‌آبرویی هر چه بیشتر صهیونیست‌ها در دنیا شده و ان‌شاءالله همین مساله در کنار تقویت روحیه و اندیشه مقاومت باعث می‌شود اسرائیل در زمانی نزدیک به پایان عمر نحس خود برسد.

حجت الاسلام قاسمی ضمن گرامی داشت ۲۴ آبان ماه، روز کتاب و کتاب خوانی خاطرنشان کرد: این روز نمادین که از سال ۱۳۷۲ پایه گذاری شد و با هفته کتاب و کتابخوانی تکمیل گردید.

امام جمعه بخش کویرات، نان و کتاب را دو نماد سلامت جسم و روح جامعه دانست و گفت: بر اساس نظر برخی از صاحب نظران برای قوام و سلامت جسم، نان و کتاب باید در سراسر جامعه رایگان شود.

حجت الاسلام قاسمی ضمن گرامی داشت بیست و پنجم آبان ماه روز حماسه و ایثار اصفهان که ۳۷۰ شهید بر دستان مردم این استان تشییع شد، اظهار کرد: نه تنها شهر اصفهان که تمام ایران اسلامی آن روز را از یاد نخواهند برد.

امام جمعه بخش کویرات ضمن قدردانی از مسئولان شهرستان آران و بیدگل در خدمت رسانی به مردم، خاطرنشان کرد: بدون تردید زحمات و تلاش‌های انجام شده طی سال‌های اخیر در جهت پیشبرد و پروژه دو بانده شدن جاده کاشان، ابوزیدآباد، مرهون همکاری‌های همه دلسوزان و مسئولانی است که اندیشه آنان در راستای عشق به نظام و سربلندی و اعتلای کشور است.

حجت الاسلام قاسمی تصریح کرد: از زحمات اداره راه و شهرسازی و تمامی دست اندرکاران و زحمت کشان پروژه دوبانده کردن جاده ابوزید آباد که با تعامل و عملکرد مطلوب، کار را به سرعت دنبال می‌کنند تقدیر و تشکر می‌نمایم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha