شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
photo_2023-11-14_20-15-55.jpg

حوزه / سرپرست مدرسه علمیه الزهرا(س) خلخال به لزوم تبیین توطئه‌های دشمنان در جنگ شناختی پرداخت و گفت: ایجاد بصیرت در خانواده‌ها و مادران جامعه از عواقب جنگ نرم دشمنان از وظایف طلاب خواهر می‌باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اردبیل، سیده‌رویا موسوی روز گذشته در نشست با فرماندهان بسیج خواهران شهرستان خلخال و شهرهای تابعه که در مدرسه علمیه الزهرا(س) خلخال برگزار شد، اظهار داشت: حضور خواهران طلبه بسیجی در پایگاه‌های بسیج و پرداختن به مسئله جهاد تبیین امری ستودنی است، بانوان طلبه بایستی به بیان سیره و سبک زندگی شهدا به مردم بپردازند چرا که روش زندگی شهدا الگوی با ارزشی برای مردم می‌باشد.

وی افزود: در عصر امروزی، هجمه‌های دشمنان از هر سو به سمت کشور و ملت ایران به‌ویژه نهاد مقدس خانواده می‌باشد، بنابراین همه ما بایستی در جهت آگاه‌سازی خانواده‌ها و دختران جامعه در مقابل توطئه‌های بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنیم.

سرپرست مدرسه علمیه الزهرا(س) خلخال تصریح کرد: خواهران طلبه بایستی مطالب روز و مسائل و رویدادهای منطقه را به ساده‌ترین شکل برای خواهرانی که در پایگاه‌های مقاومت و مساجد محلات حضور دارند بیان کنند تا از این طریق مطالب‌شان به اعضای خانواده‌ها تسری پیدا کرده و آنها را از نقشه‌های شوم دشمنان آگاه سازند.

موسوی بیان کرد: همه فرماندهان پایگاه بسیج مقاومت خواهران شهرستان خلخال بایستی فرمایش جهاد تبیین رهبر فرزانه انقلاب را در دستور کار خود قرار دهند و در این زمینه می‌توانند از ظرفیت‌های مدرسه علمیه خواهران خلخال بهره ببرند.

خواهران طلبه به آگاه‌سازی خانواده‌ها در عرصه جنگ شناختی دشمن بپردازند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha