دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
اکران فیلم

معاون مدرسه‌ علمیه‌ خدیجه‌الکبری(س) بندرعباس گفت: فیلم سینمایی "اخت‌الرضا" در سالن آمفی‌تئاتر مدیریت حوزه علمیه خواهران هرمزگان به نمایش عمومی گذاشته شد.

خانم فاطمه استادی معاون مدرسه‌ علمیه‌ خدیجه‌الکبری(سلام‌الله‌علیها) بندرعباس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، بیان کرد: جشنواره مردمی عمار جنبشی متکی بر مردم است که در آن با نمایش عمومی فیلم‌های مفید و مهم از یک سو شرایط فرهنگی جامعه ارتقا پیدا می‌کند و از سوی دیگر چرخه‌ی تولید تا مصرف سینمای انقلاب تقویت می‌شود.

معاون مدرسه‌ علمیه‌ خدیجه‌الکبری(سلام‌الله‌علیها) بندرعباس افزود: مهمترین ویژگی این جنبش مردمی این است که هر شخص و ارگانی متناسب با شرایط خود می‌تواند در آن مشارکت داشته باشد و فیلم‌ها را در محل کار یا مکان‌ها و اجتماعات در دسترس یا حتی منزل اکران کند و از فیلم‌های ارزشی حمایت داشته باشد.

فیلم سینمایی "اخت‌الرضا" در بندرعباس اکران شد

استادی با اشاره به استقبال بانوان و دختران از نمایش این فیلم در بندرعباس اظهار کرد: فقدان نمایش فیلم‌های ارزشی خصوصا با محتوای مذهبی و فرهنگی قوی به شدت در جامعه احساس می شود و از وظایف سازمانهای مردمی و دولتی ایجاد بسترهایی برای جبران این نبودن خواهد بود.

وی افزود: «اخت الرضا» براساس زندگی حضرت معصومه(سلام‌الله‌علیها) ساخته شده و داستان سفر ایشان از مدینه به قم برای دیدار برادرشان امام رضا(علیه‌السلام) را روایت می‌کند، در این فیلم به شخصیت والای حضرت معصومه(سلام‌الله‌علیها) و احوال زمانه امام رضا(علیه‌السلام) نیز پرداخته شده است.

وی افزود: پژوهش فیلم‌نامه "اخت الرضا" طی ۴ سال و با نظارت محققان تاریخ اسلام و اساتید برجسته حوزه علمیه قم انجام و فیلم توسط سازمان سینمایی سوره تولید شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha