دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ پیکر مطهر ۵ شهید گمنام دوران دفاع مقدس با استقبال اقشار مختلف مردم و مسئولان استان آذربایجان‌شرقی از طریق فرودگاه آیت‌الله مدنی وارد تبریز شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، پیکر ۵ شهید تازه تفحص شده جنگ تحمیلی امروز وارد فرودگاه شهید مدنی تبریز شدند و مورد استقبال قشرهای مختلف مردم قرار گرفتند و سپس در محدوده سپاه عاشورا بر دوش مردم شهیدپرور تشییع شدند.

امیر دریادار رضا عباسی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی، اظهار داشت: این شهدا تا ۲۳ آذرماه در شهرهای مختلف استان مهمان مردم انقلابی این خطه از کشورمان خواهند بود و در روز ۲۳ آذر نیز در کنگره بزرگداشت ۱۰ هزار شهید استان مهمانان ویژه می‌باشند.

وی افزود: پیکر مطهر این شهیدان گمنام در ۲۶ آذر همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) از میدان شهدای تبریز تشییع و سپس به شهرهای محل خاکسپاری اعزام می‌شوند.

عباسی اظهار کرد: پیکر یکی از شهدای گمنام در مرکز فنی و حرفه‌ای شماره یک تبریز آرام می‌گیرد و پیکر یکی دیگر از شهدا هم در شهر تیمورلوی بخش گوگان شهرستان آذرشهر به خاک سپرده می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی، تصریح کرد: پیکر شهید گمنام دیگری در بخش ترک شهرستان میانه، پیکر یکی از این شهدا در پارک شهاب‌الدین شهرستان اهر و پیکر شهید دیگر نیز در پادگان فرماندهی پشتیبانی نیروی زمینی ارتش در مراغه به خاک سپرده خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha