شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر / یادواره شهدای یگان ویژه فراجا استان همدان

حوزه/ امام جمعه همدان با تأکید بر اینکه آنچه باعث ترس دشمن شده، قدرتمندی و توان نظامی امروز کشور است، یادآور شد: ۴۴ سال است دشمن در اطراف مرزهای ما ایستاده و از دور تهدید می‌کند، اما جرأت حمله ندارد، موضوعی که نشانه قدرت و قوت نیروهای مسلح ماست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی امروز در یادواره شهدای یگان ویژه فراجا استان، با تأکید بر اینکه عموم جامعه قدردان زحمات و از خودگذشتگی‌های نیروهای مسلح در ایجاد امنیت هستند، اظهار داشت: امنیت امروز جامعه مرهون زحمات و ایستادگی جوانانی است که در مرزها از آرامش خود گذشته‌اند تا آرامش جامعه را تأمین کنند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای راسک، گفت: دشمن هیچ‌گاه از دشمنی خود دست بر نمی‌دارد اما این ترس دشمن است که تنها عامل بازدارنده او خواهد بود.

امام جمعه همدان، با بیان اینکه اگر نیروهای مسلح ما تضعیف شوند، همان اتفاقی که دشمن در غزه رقم زد همان را با ما انجام خواهند داد، اظهار کرد: برای دشمن تفاوتی ندارد طرف مقابلش چه کسی است و چه دیدگاهی دارد، بلکه برای اهدافش همه را قربانی می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه آنچه باعث ترس دشمن شده، قدرتمندی و توان نظامی امروز کشور است، یادآور شد: ۴۴ سال است دشمن در اطراف مرزهای ما ایستاده و از دور تهدید می‌کند، اما جرأت حمله ندارد، موضوعی که نشانه قدرت و قوت نیروهای مسلح ماست.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، تصریح کرد: بسیاری از موارد صحبت‌ها و موضع گیری دشمن در واقعیت با آنچه در فضای رسانه‌ای مطرح می‌کند، بسیار متفاوت است.

وی خاطرنشان کرد: باید از خانواده‌های پرسنل فراجا و خانواده‌های شهدا فراجا نیز تشکر ویژه‌ای به لحاظ صبر و ایثاگری‌های آنها داشته باشیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha