دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
طیبی

حوزه/جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: یوم الله ۹ دی لیله القدر تاریخ انقلاب اسلامی است کا دارای منزلتی ویژه است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت‌الاسلام و المسلمین حسین طیبی‌ فر،جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز در مراسم یوم الله ۹ دی در مصلای الغدیر با بیان اینکه یوم الله ۹ دی اوج بصیرت و دشمن شناسی ملت ایران است،بیان داشت:یوم الله ۹ دی روز تجدید میثاق دوباره ملت ایران با آرمان های اسلام و انقلاب است.

وی با بیان اینکه در یوم الله ۹ دی ملت و امت اسلامی حرکتی را آغاز کردند که همه توطئه‌ها، طراحی‌ها و پشتیبانی‌ها از ناحیه استکبار جهانی و ایادی آن را خنثی نمودند،اظهار داشت:ملت ولایی و انقلابی ایران اسلامی در یوم الله ۹ دی حماسه آفریدند و خواب های دشمنان باز هم بی تعبیر ماند.

جانشین نماینده ولی‌ فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه فتنه، هوا را غبارآلود و تشخیص حق و باطل را سخت می‌کند،خاطر نشان کرد:انسان با هوشیاری و بصیرت می تواند از فضاهای غبار آلود عبور نماید.

حجت‌الاسلام والمسلمین طیبی‌ فر اضافه کرد:ملت ایران تا کنون ۳ انقلاب اسلامی را طی نموده است، نخست در ۲۲ بهمن که حکومت ستم شاهی و طاغوت را شکست داد، دومین انقلاب این بود که با رانده شدن آمریکا مرکزی به نام سفارت برای ضربه زدن به انقلاب داشتند که توسط مردم فهیم این مرکز توطئه ،شناسایی و با هجوم به آن لانه جاسوسی را تسخیر کردند، انقلاب سوم نیز توطئه‌ها و فتنه‌هایی بود که پس از پیروزی در ۲۲ بهمن توسط استکبار جهانی با عوامل بازیگر داخلی و خارجی در سال ۷۸ و ۸۸ فتنه را به وجود آورد.

وی گفت: زندگی به سبک غرب از اهداف اصلی فتنه‌گران سال ۸۸ بود.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه فتنه‌گران با اصل و حاکمیت اسلام مشکل داشتند، افزود: دشمنان و فتنه گران اکنون نیز بدنبال دیدگاه لیبرال دموکرات در کشور هستند.

حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر بیان داشت:ملت فهیم،انقلابی و با بصیرت ایران اسلامی در روز عاشورا با حضور به موقع در صحنه در دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب سنگ تمام به میدان آمدند.

وی با بیان اینکه فتنه گران با اسلام،انقلاب و شهدا مشکل داشتند،افزود:فتنه گران هویت اصلی خود را در فتنه ۸۸ رو کردند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ۹ دی، روز تجدید میثاق با ولایت است،اظهار داشت: جامعه ولایتمدار یعنی جامعه‌ای که رهبر انقلاب را مرکز فرماندهی می‌داند.

حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی و ایام شهادت آن سردار رشید اسلام و جبهه مقاومت گفت:شهید حاج قاسم سلیمانی سربازی مخلص،فداکار،شجاع و ولایتمدار بود و باید تلاش کنیم سیره و منش زندگانی سردار دل ها در جامعه نهادینه شود

وی به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو اشاره و اظهار داشت:مردم بابصیرت و انقلابی ایران اسلامی با حضور باشکوه و گسترده خود در پای صندوق های رای بار دیگر دشمنان نظام را دلسرد و مایوس خواهند کرد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حضور حداکثری مردم در انتخابات را از جلوه‌های مایوس کردن دشمنان برشمرد و گفت:مردم بابصیرت و انقلابی ایران اسلامی با وجود مشکلات اقتصادی در پای صندوق های رأی حضوری گسترده خواهند داشت و برگ زرین دیگر در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی به ثبت خواهند رساند.

حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر یوم الله۹ دی را لیله القدر انقلاب دانست و افزود:ملت عظیم ایران با حرکت خروشان و خودجوش خود در این روز درس بزرگی به دشمنان دادند.

وی در پایان با بیان اینکه ایران اسلامی با اقتدار و پیشرفت در همه زمینه ها در حال حرکت است،خاطر نشان کرد:پیشرفت های روزافزون ایران اسلامی امروز در همه عرصه ها خاری در چشم دشمنان اسلام و انقلاب است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha