دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
موری

حوزه/ هنوز به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در ارتباط با جوانی جمعیت جامه عمل پوشانده نشده است، این ضعف جدی است و باید سعی کرد برای رفع دغدغه‌های ایشان تلاش کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام حاجی زاده، امام جمعه نور در گردهمایی خانوادگی طلاب و فضلای نوری مقیم قم که با حضور مسئولین دستگاه‌های مختلف این شهرستان در قم برگزار شد، با اشاره به اینکه خلقت آسمان، زمین و نظام آفرینش بر اساس قوانین و حساب و کتاب است و هیچ چیزی بی خود خلق نشده، اظهار کرد: مدل زندگی انسان بازخورد اعمال خود او است. لذا نباید در مشکلات، بلاها و گرفتاریها در برابر خدای متعال سینه چاک کرد و داد و فریاد زد.

وی با بیان اینکه رسالت و وظیفه نسبت به دین و ارزش‌های الهی اختصاص به زمان خاص ندارد، بلکه تکلیف است، گفت: این موضوع به درستی در نظام تکوینی و عالم خلقت بیان شده است و لذا هر کسی در هر زمانی به رسالت خود عمل کند، خدای متعال او را به همه خوبیها و ارزش های الهی متصل می کند.

وی، فهم درست از مبانی فکری امامین انقلاب را برای جوانان انقلابی، مسجدی و حسینی لازم دانست و ادامه داد: باید تلاش کنیم دغدغه رهبر معظم انقلاب را به درستی فهم و درک کنیم و برای تبیین و اعتلای آن زحمت بکشیم.

حجت الاسلام حاجی زاده با تاکید بر اینکه امروز از جمله نگرانی مقام معظم له در ارتباط با جوانی جمعیت و انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی است، اضافه کرد: هنوز به نگرانی ایشان در ارتباط با جوانی جمعیت جامه عمل پوشانده نشده است، این ضعف جدی است و باید سعی کرد برای رفع دغدغه‌های رهبر انقلاب تلاش کرد.

وی در ادامه مسئولین شهر نور را انقلابی و خدوم دانست که برای خدمتگزاری از هیچ تلاش فروگذاری نمی کنند، در ادامه به تأسیس حوزه علمیه برادران و خواهران در شهرستان نور اشاره کرد و بیان داشت: این دو حوزه با کمک خیرین و سایر دلسوزان در حال راه اندازی هستند و می توان آن را از جمله کارهای پر خیر و برکت نامید.

مردم مطالبه رهبری درباره جوانی جمعیت و حضور حداکثری در انتخابات را جدی بگیرند

حضور پررنگ علما در صحنه ها، سبب تقویت ارزشهای دینی می شود

دکتر پولادی، فرماندار شهرستان نور نیز یکی از رسالت های مهم مسئولین را پاسداری از انقلاب و ارزش‌های الهی عنوان کرد و بیان داشت: جامعه برای رسیدن به کمال نیازمند عالمان است. از همین رو حضور طلاب و روحانیون در منطقه ضروری است.

پولادی ادامه داد: تجربه ثابت کرده در هر صحنه ای که حضور علما پررنگ بوده، ارزش‌های ضد دینی رنگ باخته و این مسئله در شرایط فعلی هم تقویت شود.

فرماندار شهرستان نور، دولت سیزدهم را خدمتگزار، جهادگر و عدالت محور عنوان کرد و افزود: همه تلاش ها این است عدالت در جامعه به درستی اجرا شود و مردم به درستی عدالت را لمس کنند و احساس کنند چنین امری در حال اجرا است. این مؤلفه ها در این دولت سبب شده شاهد اتفاقات خوبی در جامعه باشیم.

وی به تلاش سرمایه گذاران برای راه‌اندازی هتلی که با پیوست فرهنگی که از همه لحاظ شئونات اخلاقی و اسلامی در آن رعایت شود، در منطقه اشاره کرد و عنوان داشت: الان این انگیزه در شهر وجود دارد تا بتوانیم چنین فعالیت هایی انجام شود.

مردم مطالبه رهبری درباره جوانی جمعیت و حضور حداکثری در انتخابات را جدی بگیرند

ضرورت تعامل همکاری دستگاه ها با روحانیون و علما

حجت الاسلام کثیری، نماینده طلاب و فضلای شهرستان نور نیز با اشاره به ظرفیت طلاب و فضلای این شهر در پاسداشت و حراست از اسلام، انقلاب، رهبری و ارزش‌های دینی، اخلاقی و سیاسی گفت: طلاب و روحانیون این شهر آماده هر گونه خدمت در موارد فوق هستند.

وی بر توجه و تلاش برای پاسداشت ارزش‌های الهی، دینی و فرهنگی در منطقه تاکید و ابراز امیدواری کرد: هر موقعه مسئولین شهر صلاح بدانند روحانیون و فضلای نوری آماده خدمت می باشند.

وی ادامه داد: خدمت به دین و حراست از ارزش‌های دینی، رسالت طلاب و روحانیون است و در این شرایط حساس نیز نیازمند همکاری و تعامل بیشتر دستگاه‌ها با علما هستیم.

فضای مجازی علیه نیروهای امنیتی

در ادامه سرهنگ پاسدار فلاح، فرمانده سپاه نور با اشاره به اتفاقات تروریستی در کرمان و نشر بعضی از مسائل در فضای مجازی علیه نیروهای امنیتی و انتظامی افزود: حادثه اخیر بهانه به دست کسانی داد که بتوانند به نیروهای خدوم امنیتی و انتظامی بتازند و زخم زبان بزنند.

وی با اشاره به اینکه پشت صحنه این اتفاق اسرائیل است، عنوان کرد: داعش دست پرورده همین ها است و معاندین از این گروه علیه ایران اسلامی استفاده می کنند.

فلاح با بیان اینکه همه تلاش اسرائیل این است که ایران وارد جنگ مستقیم با آمریکا شود، افزود: انتقام این حادثه و سایر موارد صورت می گیرد، اما این انتقام با حضور گروه مقاومت و یاران شهید قاسم سلیمانی انجام می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha