شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
امام

حوزه/ امام جمعه بروجرد گفت: مردم افراد مومن، ولایی و انقلابی را راهی مجلس کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد،  امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای امام خمینی(ره) شهرستان، با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو، اظهار داشت: مردم باید افرادی مومن، ولایی، اصلح و توانمند را راهی مجلس کنند تا مجلس مقتدر و توانمندی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات موجب ناامیدی و خنثی شدن توطئه‌های دشمنان خواهد شد، گفت: داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی باید تخصص داشته و افرادی توانمند باشند تا در کمیسیون‌های تخصصی موثر عمل کنند.

امام جمعه بروجرد، با بیان اینکه مردم باید افراد مومن و با انگیزه بالا را برای خدمت انتخاب کنند، خاطرنشان کرد: مسئولان و مدیران باید با انگیزه باشند و در راستای رفع مشکلات مردم اقدام کنند.

حجت الاسلام حسینی اظهار کرد: داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی دغدغه مند باشند، خلأهای قانونی را شناسایی و برای حل آنها اقدام کنند.

امام جمعه بروجرد، با تأکید بر حل مشکل کارگران نساجی و کارخانه کاشی جم بروجرد، خواستار حل مشکلات کارگران این کارخانه‌ها از سوی مدیران و مسئولان شد.

حجت الاسلام حسینی، همچنین با اشاره به حمله آمریکا به یمن، اظهار کرد: در این حمله پنج نفر شهید و تعدادی زخمی شدند، اما شیرمردان یمنی بی‌درنگ پاسخ آنها را دادند و ناوهای آمریکا و انگلیس را در دریای سرخ به آتش کشاندند.

گفتنی است نمازگزاران جمعه بروجرد در پایان اقامه نماز تجمع و شعارهایی در حمایت از مردم یمن و محکوم کردن آمریکا و اسرائیل سر دادند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha