شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ب

حوزه / امام جمعه کاشان حمله مستقیم آمریکا به یمن را بزرگترین حماقت در طول تاریخ دانست و تصریح کرد :برای جهانیان در طول تاریخ ثابت شده هر موقع اسرائیلی ها شکست خورده اند برای کم کردن فشار افکار داخلی جنگ را در منطقه گسترش داده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه کاشان در مصلای بقیه الله الاعظم (عج) این شهر با اشاره به حکمت ۴۱ نهج البلاغه اظهار داشت: در این بخش از حکمت می فرماید قلب انسان بی خرد در دهان اوست اما زبان انسان عاقل قلبش می باشد.

امام جمعه کاشان با اشاره به اقامه نماز باران اظهار داشت: براساس روایات وقتی که آب قطع شود مستحب است این نماز خوانده شود.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با بیان اینکه گاهی اوقات منع زکات موجب نیامدن باران می شود گفت: خواندن این نماز هم به صورت فرادا و جمعی مانند نماز اعیاد می باشد.

امام جمعه کاشان ضمن تبریک حلول ماه رجب و سالروز میلاد امام باقر (ع) اظهار داشت: براساس روایات انجام کارهای خوب در این ماه دو برابراست و کارهای بد هم محو می شود ضمن اینکه نماز و روزه در این ماه فوق العاده ثواب دارد و عبادت شب های رجب عذاب شب اول قبر را بر می دارد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به ۲۶ دی ماه سالروز فرار شاه اشاره کرد و افزود: امام راحل در۱۵ سال چنان دل های مردم را متحول کرد که وقتی شاه با ۴ راهپیمایی علیه رژیم طاغوت که امام راحل راه اندازی کرده بود روبرو شد از ترس حضور پرشور مردم از کشور فرار کرد.

امام جمعه کاشان به گروه فداییان اسلام اشاره کرد و افزود:فداییان اسلام حق بزرگ بر ما دارند چون رهبر عزیزمان فرمود خیلی شهید نواب صفوی روی جوانی من اثر گذاشتند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به حمله آمریکا، انگلیس، استرالیا، هلند و بحرین به یمن اشاره کرد و با بیان اینکه عربستان ملعون هم حریم هوایی خودش را برای حمله هواپیماهای نیرو های ائتلافی باز کرد یاد آور شد: برای امریکایی که شعار حقوق بشرشان دنیا را کر کرده که دلشان برای ماهی های دریاهامی سوزد باعث تاسف است که چنین حمله وحشیانه را انجام دادند.

امام جمعه کاشان حمله مستقیم آمریکا به یمن را بزرگترین حماقت در طول تاریخ دانست و تصریح کرد :برای جهانیان در طول تاریخ ثابت شده هر موقع که اسرائیلی ها شکست خورده اند برای کم کردن فشار افکار داخلی جنگ را در منطقه گسترش داده اند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه به لطف خدا بچه های یمن با نوشتن نامه حمایت کامل خودشان را از بد رالدین تا مرز شهادت اعلام کردند گفت: حشد الشعبی عراق هم اعلام کرد اگر به یمن حمله شود با تمام قوا تمام پایگاههای امریکا را هدف قرار می دهیم.

شایان ذکر است: در پایان خطبه های نماز جمعه کاشان نماز باران نیز اقامه شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha