یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نماینده ولی فقیه درجهادکشاورزی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی گفت:گسترش فرهنگ و نظارت بر اجرای قوانین شرع و از مهمترین وظایف حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از همدان، حجت‌الاسلام سید حسن ربانی در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی موثقی نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: از تلاش‌ها و اقدامات انجام شده در سازمان جهاد کشاورزی استان همدان و حوزه نمایندگی این استان متشکرم، زیرا این استان در انجام ماموریت‌های اصلی و ارتباطات با مراکز حوزوی و کشاورزی به خوبی درخشیده است.

وی ضمن تبیین وظایف نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی گفت: ماموریت‌های صادره از سوی امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در سنوات گذشته مبین ماموریت های متعددی برای حوزه نمایندگی است که قطعا موضوع گسترش فرهنگ و ارزش‌های دینی و انقلابی در وزارتخانه و سازمان‌ها، کارکنان و مخاطبان اعم از کشاورزان، روستاییان و عشایر از مهمترین ماموریت ها در حوزه نمایندگی است.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در ادامه سخنانش تصریح کرد: ماموریت بعدی فعالیت‌های حاکمیتی است که در قانون برای حوزه نمایندگی دیده شده است، مسایلی چون مساله زکات، نظارت بر ذبح، پشتیبانی علمی و فقهی در مسائل مستحدثه، مسائل پایه کشاورزی مانند آب، زمین و انفال در احکام و فقه اسلامی و همچنین موضوع واگذاری زمین از موضوعات مهم در این حوزه است.

حجت الاسلام والمسلمین ربانی با اشاره به پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری پس از ابلاغ سیاست‌های کشاورزی گفت علاوه بر پیگیری مطالبات رهبری توجه به آموزش نیروی انسانی از مهمترین اهداف این حوزه بشمار می رود.
گفتنی است: سفر استانی نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی به استان همدان روز شنبه ۲۳ دیماه به مدت دو روز با دیدار با مسئولین استانی، مدیران و کارکنان جهاد کشاورزی برگزار شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha