یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
فل

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه در ایام الله دهه فجر موضوع انتخابات باید مد نظر قرار گیرد، دغدغه اصلی مقام معظم رهبری را حضور حداکثری در انتخابات دانست و گفت: از هر مناسبتی در ایام الله دهه فجر باید نسبت به تشویق حضور حداکثری مردم در انتخابات استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، نخستین جلسه ستاد دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی شهرستان کاشان با حضور نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان، معاون فرماندار و اعضا در دفتر امام جمعه کاشان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در این جلسه ضمن تبریک میلاد باسعادت امام محمد باقر(ع) و حلول ماه رجب اظهار داشت: نگاه همگان به دهه فجر این جمله امام راحل که فرمود «۲۲ بهمن سرآغاز حکومت الله بر جهان است» باید باشد.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه قبل از انقلاب حکومت در دست طاغوت بود و ولایت الهیه از مسیر خودش خارج شده بود، تصریح کرد: ۲۲ بهمن ۵۷ خداوند متعال به امام راحل توفیق داد تا ولایت الهیه در کشور حاکم شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی بر لزوم برگزاری هرچه با شکوه‌تر برگزار نمودن جشن ولایت الهیه در ایام الله ۲۲ بهمن تاکید کرد و یادآور شد: از ۱۱ تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کاشان برنامه اعلامی برای سطح شهر داشته باشد.

امام جمعه کاشان بر لزوم اطلاع رسانی برنامه های ایام الله دهه فجر کاشان در معابر و میادین تصریح کرد و گفت: برنامه های ایام الله دهه فجر کاشان باید طوری تنظیم شود که اگر یک جوان غیرکاشانی وارد این شهر شد بداند در کجای شهر برنامه های رسمی این ایام اجرا می شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه در ایام الله دهه فجر موضوع انتخابات باید مد نظر قرار گیرد، دغدغه اصلی مقام معظم رهبری را حضور حداکثری در انتخابات دانست و بیان داشت: از هر مناسبتی در ایام الله دهه فجر باید نسبت به تشویق حضور حداکثری مردم در انتخابات استفاده شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان بر لزوم امیدآفرینی و اعتمادسازی مردم به نظام و انقلاب در ایام الله دهه فجر تاکید کرد و ادامه داد: مقام معظم رهبری در ۲۹ خرداد ۸۸ فرمودند کسانی که در انتخابات شرکت نمی کنند علت شرکت نکردنشان این است که عده ای آنها را نسبت به نظام بی اعتماد کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی بر لزوم آگاه سازی مردم و جوانان نسبت به دستاورد های نطام در ایام دهه فجر تاکید کرد و یادآور شد: جلسات پرسش و پاسخ با حضور روحانیون، ائمه جماعات مساجد، هنرمندان، مبلیغین، بسیجیان، مردم و جوانان برای رفع شبهات و آگاه سازی نسبت به دستاورد های انتخابات و نظام اسلامی ایران در این ایام باید برگزار شود.

انتهای پیام./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha