شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
اعزام دانش آموزان مدارس عالیشهر به مناطق عملیاتی جنوب

حوزه / جمعی از دانش آموزان به همراه مربی خود با حضور در محل دفتر امام جمعه ملاثانی با حجت‌الاسلام آلبوشوکه دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، جمعی از دانش آموزان به همراه مربی خود با حضور در محل دفتر امام جمعه ملاثانی با حجت‌الاسلام آلبوشوکه امام جمعه این شهر دیدار و گفت‌وگو کردند.

در ابتدا، امام جمعه ملاثانی ضمن عرض تبریک ایام دهه فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار داشت: امام(ره) به کودکان و نوجوانان خیلی امید داشتند که آینده‌سازان انقلاب باشند و اخلاق و رفتار و علم‌شان باعث تقویت انقلاب شود، حضرت امام(ره) تأکید داشتند که کودکان تربیت اسلامی و الهی شوند.

امام جمعه ملاثانی افزود: کودکان گوش به حرف بزرگ ترها و علمای دین بدهند، نه کسانی که دشمن ما هستند و در فضاهای مجازی و حقیقی اعتقادات غلط خودشان را ترویج می‌کنند.

حجت الاسلام آلبوشوکه، با اشاره به اینکه از کودکان می‌خواهم به طور جدی درس بخوانند و در کنار درس، دینشان را هم یاد بگیرند، خاطرنشان کرد: کودکان و نوجوانان تلاش کنند تا ایران را روز به روز آبادتر و پایدارتر کنند.

در پایان این نشست امام جمعه شهرملاثانی به سئوالات دانش آموزان در خصوص انقلاب اسلامی و تبیین شخصیت والای امام خمینی(ره) پاسخ داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha