دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله اعرافی در غرفه خبرگزاری حوزه

حوزه/ مدیر حوزه‌های علمیه کشور با تاکید بر این که خبرگزاری حوزه برآمده از کانون معرفتی اسلام و اهل بیت(ع) است، گفت: رویکرد آرمانی ما این است که هر شخصی در هر کجای عالم بتواند با روان‌ترین مسیر ارتباط خود را حوزه علمیه و معارف اسلامی برقرار کند.

خبرگزاری حوزه - آیت الله علیرضا اعرافی در حاشیه بازدید از غرفه خبرگزاری حوزه در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران و در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: امسال غرفه‌های متعددی در نمایشگاه برپا شده و استقبال خوبی از این نمایشگاه شده است.

مدیر حوزه های علمیه کشور با اشاره به اینکه به عنوان یک طلبه و مسئول حوزه نهایت تقدیر و سپاس را از خبرگزاری حوزه دارم، مطرح کرد: همچنین ایام ماه شعبان و میلاد امام زمان(عج) را تبریک عرض می‌کنم.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه آرمان و اهداف پیش‌روی خبرگزاری حوزه به یک منشور منتهی شده است، عنوان کرد: باتمام محدودیت‌ها و موانع خوشبختانه تاکنون گام‌های استوار و اقدامات ارزشمندی در این خبرگزاری برداشته شده است.

وی با اشاره به اینکه خبرگزاری آینه تمام نما و جام حوزه باشد، خاطرنشان کرد: خبرگزاری‌های دینی و فرهنگی متعددی داریم که در سطح ایران و بین الملل فعالیت دارند ولی خبرگزاری حوزه برآمده از قلب و کانون معرفتی اسلام و اهل بیت(ع) است.

آیت الله اعرافی اضافه کرد: باید تلاش کنیم خبرگزاری در تراز حوزه به عنوان کانون معارف اسلام قرار گرفته و در قامت آینه تمام نمای معارف اسلامی باشد.

وی با بیان اینکه گنج معارف اسلامی و تلاش‌های حوزه همچنان نهان است، تصریح کرد: باید با ادبیات روز و نگاه به نسل جوان این معارف اسلامی برای جهانیان آشکار شود.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به اینکه تعامل با دستگاه‌های حوزوی، دینی، فرهنگی و رسانه‌ای جزو اقدامات مطلوب است، یادآور شد: رویکرد بین المللی که در خبرگزاری حوزه آغاز شده و درحال توسعه است جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد: رویکرد آرمانی ما این است که هر شخصی در هر کجای عالم بتواند با روان‌ترین مسیر ارتباط خود را حوزه علمیه و معارف اسلامی برقرار کند.

آیت الله اعرافی با بیان اینکه رسالت پیش‌روی ما تنوع روشی، پیشرفت الگوهای خبری و بکارگیری بهترین ابزارها است، ابراز کرد: در این راستا باید حمایت‌های لازم از خبرگزاری حوزه صورت بگیرد.

وی با اشاره به اینکه از توسعه فعالیت های خبرگزاری حوزه در کشور هند نیز قدردانی داریم، بیان کرد: هند با سرعت درحال پیشرفت بوده و به زودی به کشورهای نخست جهان می‌رسد.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه مسلمانان هند یک سرمایه عظیم و قدرت بزرگ هستند، اظهار کرد: سرمایه‌هایی که از هند داریم در حوزه و جامعه المصطفی بی‌پایان هستند.

آیت الله اعرافی در پایان تاکید کرد: باید به طور ویژه به هند پرداخته شود و تکیه این کار بر دوش علما و فضلا باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha