یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
جانباز سردارصفایی

حوزه / اجتماع بزرگ منتظران ظهور در روز نیمه شعبان هم‌زمان در شهرهای مختلف ایران به‌خصوص مشهد مقدس و در 27 کشور دنیا برگزار می شود.

غلامحسین صفایی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس و مسئول برگزاری اجتماع بزرگ منتظران ظهور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، با اشاره به نوزدهمین اجتماع بزرگ اجتماع بزرگ منتظران ظهور گفت: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته است، هم‌زمان در ایران، این اجتماع در روز نیمه شعبان در 27 کشور دنیا از جمله آلبانی، هند، ترکیه، عراق و سوریه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تیزرها و پوسترهای اجتماع علاوه بر زبان فارسی به زبان‌های عربی ترکی و انگلیسی تهیه و برای کشورهای مختلف ارسال‌شده است، به برنامه‌های این اجتماع در مشهد مقدس اشاره کرد و ادامه داد: در روز یکشنبه میدان شهدا مفروش خواهد شد و با توجه به برودت احتمال هوا پیش‌بینی برای گرمایش محیطی صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: امسال برای اولین بار تصویر ۲۵۰ شهید ایران اسلامی که نام آن‌ها مهدی است در اجتماع عظیم منتظران ظهور در مشهد در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

مسئول برگزاری اجتماع عظیم منتظران ظهور افزود: طبق هماهنگی انجام‌شده امسال در روز نیمه شعبان استفاده از اتوبوس‌ها و مترو در مشهد رایگان خواهد بود، همچنین برپایی ۱۴۰ پایگاه مهدوی و آذین‌بندی در ۱۸ خیابان مهدوی ازجمله برنامه‌های ویژه روز نیمه شعبان در مشهد می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه اجتماع در اغلب شهرهای کشور برپا خواهد شد اظهار داشت: سخنران عرصه میدان شهدا آیت‌الله علم الهدی امام‌جمعه مشهد، اجرای مداحی، سرود ازجمله برنامه‌های این مراسم خواهد بود.

گفتنی است، اجتماع عظیم منتظران ظهور در مشهد ساعت ۸ صبح در میدان شهدای مشهد برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha