شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شهواری

حوزه/رئیس کل دادگستری لرستان در پیامی از مردم شهیدپرور لرستان دعوت کرد تا فردا در پای صندوق های رای حماسه ای دیگر بیافرینند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد؛حجت الاسلام سعید شهواری، رئیس کل دادگستری لرستان در پیامی از مردم همیشه در صحنه ایران به ویژه مردم لرستان برای نقش آفرینی در حماسه ملی انتخابات ۱۱ اسفند دعوت کرد.

متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند سرنوشت هیچ قوم (و ملّتی) را تغییر نمی‌دهد مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان است تغییر دهند (ترجمه قسمتی از آیه ۱۱ سوره رعد)
مشارکت در انتخابات مجلس به عنوان مهم‌ترین مظهر مردم‌ سالاری است و انتخاب نمایندگانی از متن مردم که متخصص، توانمند، هوشمند، پاکدست، شجاع و فساد ستیز باشند امکان اصلاح ریل‌گذاری سیاست‌های کشور و قانون‌گذاری عالمانه و نظارت مؤثر در جهت مبارزه با فساد و ضعف مدیریت‌ها را فراهم خواهد کرد.

باور داریم پیشرفت کشور و حل مشکلات آن منوط به تقویت اقتدار ملی است و شرط تحقق آن، شرکت آگاهانه در انتخابات پیش‌رو و فرصتی برای ورود افکار و ایده‌های جدید در چرخه تصمیم‌سازی کشور است که می‌تواند سبب دمیده‌شدن روحی تازه در کالبد جامعه شود.

اگر انتخابات در ایران بی‌اهمیت، بی اثر، ظاهری و نمایشی است؛ دلیل این همه مانع تراشی و تلاش دشمن برای تخریب ذهنی، تردید افکنی و دلسرد کردن مردم چیست؟

مشارکت حداکثری و در عین حال مومنانه و آگاهانه پای صندوق‌های رای، یکی از عناصر و اولویت‌های اساسی برگزاری انتخابات در نظام مردم‌ سالاری دینی ایران اسلامی بوده که همواره تولید قدرت، اقتدار و اعتبار برای کشور به ویژه در برهه‌های حساس را در پی داشته است، به‌گونه‌ای که حضور پرشور مردم به‌عنوان یکی از ارکان مهم نظام‌اسلامی، ناامیدسازی‌ دشمن و شکست پروژه‌های آن را رقم زده است.

در مسیر نورانی حرکت انقلاب اسلامی ایران به سمت تمدن نوین اسلامی، بر خود فرض و حق می‌دانیم که در لبیک به ندای رهبر عزیزمان همچون گذشته، علاوه بر دعوت همه آحاد مردم به ویژه همکاران محترم قضایی و اداری به حضور آگاهانه، حماسی و پرشور در عرصه بزرگ و سرنوشت‌ساز انتخابات پیشِ‌رو، مجاهدانه و بی‌دریغ، در متن فعالیت‌های انتخاباتی تواصی به حق نموده و با استناد به رهنمودهای قرآن و اهل بیت علیهم‌السلام و با تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، رافع ابهام در بین اقشار جامعه و بدون اعتنا به زبان‌های بی‌تقوا و ناامیدکننده، آحاد امت اسلامی را همچون یدی واحده به شرکت در این نمایش بزرگ اقتدار و انتخاب افراد اصلح، با نیت خیر و خدایی دعوت می‌نمایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha