شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله اعرافی

حوزه/آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه و عضو فقهای شورای نگهبان در پیامی به سازمان جوانان حقوق بشر اقدامات مثبت و سیر منظم فعالیت های این سازمان را تلاش مقدس در راستای افشای حقوق بشر آمریکایی دانست

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه در پیامی به سازمان جوانان حقوق بشر اقدامات مثبت و سیر منظم فعالیت های این سازمان را تلاش مقدس در راستای افشای حقوق بشر آمریکایی دانست.

مدیر حوزه های علمیه گفت: سازمان جوانان حقوق بشر توانسته با حفظ رویکرد و ادبیات تهاجمی در مقابل آمریکا، همچنین ادامه روند گفتمان سازی دیدگاه های رهبر معظم انقلاب مدظله العالی در این حوزه، اثر بخشی فعالیت های خود را روز افزون کند.

آیت الله اعرافی از هماهنگی و همکاری سازمان جوانان حقوق بشر با حوزه های علمیه طی ۵ سال گذشته تقدیر و تشکر کرد و افزود جا دارد حوزه علمیه علاوه بر افزایش همکاری ها، از ظرفیت این سازمان بیش از پیش بهره مند گردد.

عضو فقهای شورای نگهبان با اشاره به ماهنامه حقوق بشر آمریکایی که توسط سازمان جوانان حقوق بشر با تیم پژوهشی قوی شروع به فعالیت نموده، افزود: ماهنامه حقوق بشر آمریکایی حرکتی ارزشمند در مسیر جهاد تبیین است که امیدواریم شاهد ارتقاء روز افزون آن باشیم.

آیت الله اعرافی در پایان گفت: ان شاءالله دعای خیر امام زمان (عج) پشتیبان فعالیت های این سازمان و همه مجاهدینی که در رسوایی نظام سلطه و حقوق بشر آمریکایی تلاش می کنند خواهد بود.

لازم به ذکر است اولین شماره ماهنامه بین المللی علمی، تحلیلی و خبری حقوق بشر آمریکایی که تنها ماهنامه حقوق بشر آمریکایی در ایران می باشد، طی روزهای آینده توسط سازمان جوانان حقوق بشر منتشر می گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha