شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سید حسین مومنی

معاون تبلیغ و فرهنگ حوزه علمیه اصفهان از برگزاری نمایشگاهی دو زبانه زبان فارسی و انگلیسی،  با موضوع جایگاه زنان مسلمان در ایران اسلامی در مدرسه گردشگری اسلامی ناصریه اصفهان خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین مومنی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه در اصفهان اظهار داشت: مدرسه گردشگری اسلامی ناصریه اصفهان به‌دلیل موقعیت مکانی خود سالانه پذیرای گردشگران بسیاری از داخل و خارج ایران اسلامی می‌باشد و در این راستا سعی شده به صورت متناوب و مناسبتی نمایشگاه‌هایی با موضوعات متنوع برقرار باشد.

وی افزود: نمایشگاه امسال به موضوع «زنان ایران اسلامی و جایگاه آنها» اختصاص یافت تا بتوانیم در عرصه به ارتقاء شناخت عمومی گردشگران خارجی و داخلی از جایگاه و پیشرفت‌های کم نظیر زنان این سرزمین کمکی کرده باشیم.

معاون تبلیغ و فرهنگ حوزه علمیه اصفهان ادامه داد: تمرکز این نمایشگاه بیشتر به تاثیرات علمی، سیاسی، اقتصادی و ورزشی بانوان ایران اسلامی در داخل و خارج از کشور است.

وی ابراز کرد: جایگاه زنان در اسلام و ایران از جمله شبهاتی که در ذهن گردشگران خارجی در این مدرسه وجود دارد که ناشی از عدم اطلاع آنها از دستاوردهای زنان مسلمان در حوزه‌های مختلف در ایران است و این هم به‌دلیل تمرکز رسانه‌های غربی بر شایعات موجود در ایران و سانسور کردن پیشرفت‌های علمی و ورزشی بانوان ایرانی در رسانه‌های خود است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مومنی عنوان کرد: امیدواریم این نمایشگاه بتواند کمکی به تنویر افکار داخلی و خارجی در خصوص جایگاه واقعی زنان در جمهوری اسلامی ایران کند.

نمایشگاه دو زبانه با موضوع «جایگاه زنان مسلمان ایران » در اصفهان افتتاح شد

نمایشگاه دو زبانه با موضوع «جایگاه زنان مسلمان ایران » در اصفهان افتتاح شد

نمایشگاه دو زبانه با موضوع «جایگاه زنان مسلمان ایران » در اصفهان افتتاح شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha