شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نمایشگاه قرآن

حوزه/ بخش سبک زندگی آرمانی یکی از بخش‌های سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم است که تلاش دارد ضمن معرفی مراحل سیر و سلوک در عرفان مقربین، زندگی آرمانی را طبق قرآن، عقل، سنت و سیره اهل بیت(ع) به مخاطبان معرفی نماید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تهران، بخش سَبک زندگی آرمانی یکی از بخش‌های سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم است که تلاش دارد ضمن معرفی مراحل سیر و سلوک در عرفان مقربین، زندگی آرمانی را طبق قرآن، عقل، سنت و سیره اهل بیت(ع) به مخاطبان معرفی نماید.

در این بخش اِلمان‌های مختلفی به نمایش گذاشته شده تا بازدیدکنندگان تفاوت عرفان‌های ناب شیعی با سایر عرفان‌ها را بشناسند.

سالیان سال است که دشمنان دین و بشریت، با معرفی عرفان‌های کاذب و انحرافی تلاش دارند انسان‌ها را از شناخت عمیق دین بترسانند، به همین جهت در این بخش سعی شده مسیر مقربان درگاه الهی و صراط مستقیم قرآنی به مخاطبان معرفی شود تا مخاطب با اِلمان‌های این بخش، مسیر یقین و حقیقت را بشناسد.

همچنین این بخش تلاش دارد با ارایه محتواهای آموزنده، انسان تراز نظام اسلامی که از طریق شناخت وحیانی و اولیای الهی به چنین مرحله‌ای دست یافته را به مخاطب معرفی کند.

در این بخش برای بازدیدکنندگان مسابقه‌ای نیز طراحی شده که مخاطب در این مسابقه به تفاوت‌های عرفان‌های ناب و کاذب می‌پردازد و به کسانی که بهترین دیدگاه‌ها را بیان کنند جوایز اهدا خواهد شد.

سی و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم که در بخش بین الملل نمایندگانی از ۲۵ کشور دارد، تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ در مصلی امام خمینی (ره) هر روز از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۳۰ دقیقه بامداد پذیرای علاقه‌مندان به قرآن کریم است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha