شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه وحدتیه

حوزه/ امام جمعه وحدتیه گفت: همانطور که می‌دانید و کم و بیش آشنا هستید، امروزه کسانی هستند که سالیانی از بیت المال ملت ایران ارتزاق نموده‌اند و به آلاف و علوفی رسیده‌اند اما متأسفانه در بزنگاه‌ها نقش اپوزیسیون را برای ملت ایران بازی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام ولی صمصامی امام جمعه وحدتیه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با بیان اینکه برخی از کارگزاران نظام ادای اپوزیسیون را در می‌آورند، اظهار داشت: همانطور که می‌دانید و کم و بیش آشنا هستید، امروزه کسانی هستند که سالیانی از بیت المال ملت ایران ارتزاق نموده‌اند و به آلاف و علوفی رسیده‌اند اما متأسفانه در بزنگاه‌ها نقش اپوزیسیون را برای ملت ایران بازی می‌کنند.

حجت الاسلام صمصامی خطاب به مسئولین و هیأت‌های گزینش، گفت: چرا آقایان مراعات نمی‌کنند؟ چرا مسئولیت‌های این نظام را به دست نامحرمان می‌سپارند؟ همین کارها را نمودید که امروز خیلی از این نامحرمان کارگزار نظام اسلامی هستند و چوب لای چرخ مردم و نظام می‌گذارند و باعث ایجاد نارضایتی در بین مردم می‌شوند و خود تولید نارضایتی می‌کنند، امام (ره) فرمودند: نگذارید این انقلاب و نظام به دست نامحرمان بیفتد.

امام جمعه وحدتیه اظهار کرد: دعوت از خوانندگان و بازیگران خارج نشین نباید باعث وهن نظام اسلامی شود، همانطور که می‌دانید وزیر ارشاد از بعضی از خوانندگان خارج نشین دعوت کرده تا به کشور بازگردند، از طرفی رییس سازمان سینمایی وزارت ارشاد هم از بازیگران سابق سینما و تلویزیون دعوت به بازگشت نموده است.

وی خاطرنشان کرد: عرض ما این است که این سرزمین متعلق به همه وطن دوستان ایرانی است که در تمام عالم هستی ساکن هستند، اگر کسی بر علیه ملت شریف ایران خیانتی نکرده و دستش به خون این ملت آغشته نباشد، حق دارد هر وقت خواست وارد وطنش شود.

حجت الاسلام صمصامی تصریح کرد: اینکه وزیر دولت انقلابی یا معاون سینمایی‌اش با التماس از یک مشت افراد لاقید به‌صورت ملتمسانه درخواست بازگشت به وطن کند، به نظر می‌رسد وهن نظام اسلامی است و نباید بیشتر از آبروی نظام و کارگزاران صدیق آن را برد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha