سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
برپایی مراسمات ایام شهادت امیرالمومنین در ۴۷ بوستان شهر تهران

حوزه / رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران گفت: با توجه به تقارن روز طبیعت با روز شهادت امام علی(ع)، مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران مراسم عزاداری شهادت امیرالمومنین را در ۴۷ بوستان شهر تهران برگزار کرد.

حجت الاسلام‌ علیرضا شیرنژاد رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از تهران، ضمن تسلیت ایام شهادت امیرالمومنین علی(ع)، اظهار داشت: امسال با توجه به تقارن روز طبیعت با روز شهادت امام علی(ع)، مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران برنامه‌های متنوعی را در بوستان‌های سطح شهر تهران برگزار کرد.

وی افزود: این برنامه‌ها با هدف تعظیم شعائر الهی و بهره‌مندی روزه‌داران تهرانی و گسترش سنت افطاری ساده در ۴۷ بوستان تهران برگزار شد.

رئیس مرکز فعالیت‌های دینی با اشاره به برنامه‌های برگزار شده در بوستان‌ها، یادآور شد: یکی از اصلی‌ترین برنامه‌هایی اجرا شده، در بوستان‌ها برپایی نماز جماعت ظهروعصر و مغرب و عشا با حضور پر شور روزه داران بود.

وی ادامه داد: همچنین به مناسبت روز شهادت امام علی(ع) مراسمات عزاداری در این بوستان‌ها برگزار شد که شاهد استقبال مردم ولایی تهران بودیم.

حجت الاسلام شیرنژاد با اشاره به برگزاری بزرگترین کمپین افطاری ساده در جهان اسلام در تهران، اظهار کرد: مرکز فعالیت‌های دینی امسال با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر گسترش سنت افطاری‌های ساده در مساجد و خیابان‌ها، بزرگترین کمپین افطاری ساده در جهان اسلام را اجرا کرد.

وی اظهار کرد: فاز اول این کمپین با پخش افطاری ‌های ساده در بوستان‌های شهر آغاز و هم اکنون نیز تا پایان ماه مبارک ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha