چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024

همایش مبانی فقهی و اقتصادی مالیاتهای اسلامی، چهارشنبه دوازدهم تیرماه با حضور رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور در سالن اجتماعات دانشگاه مفید قم برگزار می شود.

به گزارش مرکز خبر حوزه، دبیر برگزاری این همایش در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: این همایش یک روزه در چهار نشست تخصصی با حضور اقتصاددانان و اساتید حوزه و دانشگاه در موضوعات، ویژگی های مالیاتهای اسلامی و تاثیر آن برفعالیت های اقتصادی و همچنین نقش دولت در ارتقای فرهنگ دینی و نهادینه کردن مالیاتهای اسلامی برگزار می شود.
حجت الاسلام و المسلمین سید ضیاءالدین کیا الحسینی ادامه داد: در نخستین نشست تخصصی، دکتر علی اکبر عرب مازار،‌ رییس کل سازمان امورمالیاتی کشور در خصوص مشکلات نظام مالیاتی کشور به ایراد سخن خواهد پرداخت.
وی به عدم ارائه فراخوان عمومی به لحاظ نداشتن زمان کافی اشاره کرد و گفت: از 10 اقتصاد دان حوزه و دانشگاه به صورت ویژه درخواست مقاله شده که هفت تن ازآنان مقالات خود را به دبیرخانه ارسال کرده اند.
کیا الحسینی افزود: این مقالات در نشست های تخصصی ارائه و سپس از سوی حاضران مورد نقد و ارزیابی قرار می گیرد.
وی به فعالیت مرکز مطالعات اقتصادی دانشگاه مفید اشاره کرد و گفت: این مرکز در سال 1384 به منظور تمرکز مطالعات اقتصادی و با هدف هدایت پژوهش ها و تحقیقات علمی دانشگاهی زیر نظر معاونت پژوهش دانشگاه تاسیس شده است.
شایان ذکر است، همایش مبانی فقهی و اقتصادی مالیاتهای اسلامی به همت مرکز مطالعات اقتصادی دانشگاه مفید و سازمان امورمالیاتی کشور برگزار می شود.
 
 
 
 
 
 
 
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha