پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
خبر گزاری حوزه

حوزه / مدیر مرکز پاسخ گویی به پرسش های دینی قزوین، از برپایی غرفه سلامت معنوی در نخستین نمایشگاه سلامت، فرهنگ و کتاب این استان خبر داد.

حجت الاسلام علی ابوالقاسمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، با اعلام این خبر گفت: نخستین نمایشگاه سلامت، فرهنگ و کتاب استان قزوین با همکاری ادارات و دستگاه های دولتی و غیر دولتی، به مدت یک هفته در بخش های غربالگری فشار خون، دیابت، ورزش و تحرک بدنی، دندانپزشکی، سلامت محیط زیست، مشاوره و تغذیه و سلامت روانی به مدت یک هفته از 24 لغایت 30 مهرماه در سرای سعدالسلطنه قزوین برگزار می گردد.

وی افزود: از آنجا که پاسخ گویی به سئوالات مختلف دینی و مذهبی یکی از رسالت های مرکز پاسخ گویی به پرسش های دینی است، غرفه سلامت معنوی با هدف ارتباط چهره به چهره و پاسخ دهی حضوری مراجعه کنندگان در موضوع بهداشت و سلامت روانی، با حضور مشاورین و مبلغین مرکز پاسخ گویی به سوالات دینی، در این نمایشگاه دایر گردیده است.

مدیر مرکز پاسخ گویی به پرسش های دینی قزوین با اشاره به برنامه های این غرفه، بیان کرد: پاسخ گویی حضوری به مراجعات در موضوعات خانواده، مهدویت، عفاف و حجاب، تغذیه و سایر موضوعات دینی و اجتماعی از جمله برنامه های این غرفه خواهد بود.

حجت الاسلام ابوالقاسمی ادامه داد: علاوه بر پاسخ گویی به سئوالات، هر روز یک کارگاه با موضوعات فرزند آوری، اخلاق در خانواده، آداب همسرداری، آسیب های ماهواره و غیره در محل غرفه با حضور عموم مردم برگزار خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: غرفه سلامت معنوی از 24 تا 30 مهرماه در محل سرای سعدالسلطنه واقع در خیابان امام خمینی(ره) قزوین  از ساعت 17 الی 22  دایر و پاسخگوی مراجعه کنندگان خواهد بود.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha