شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
L

حوزه/ نایب رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین گفت: مجمع عمومی با حضور اساتید در حوزه های علمی، فلسفی، تفسیری، فقهی و فلسفی این مسیر را به خوبی دنبال می کند و با 327 عضور تلاشی پیگیری را در عرصه های اجتماعی و علمی و سیاسی و فرهنگی انجام می دهد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید صادق محمدی، عصر امروز در دیدار اعضای هیئت رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه  قم با آیت الله العظمی جوادی آملی، با اشاره به فعالیت های این مجمع، اظهار داشت: اساتید جامعه مدرسین و سطوح عالی حوزه دغدغه تربیت طلاب توانمند در عرصه تعلیم و تبلیغ دین و همچنین دغدغه دین دارند.

وی افزود:مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه، در راستای پرکردن خلاها و همچنین علمیاتی کردن فرامین رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، پژوهشی، اجتماعی و سیاسی تلاش می کند.

نایب رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه بیان کرد: در حقیقت نظارت و راهنمایی بزرگان حوزه در طی این مسیر تعیین کننده است.

وی گفت: مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه ایجاد شد تا به مطالبات رهبری و مراجع عظام تقلید پاسخ بگوید و این مجمع با حضور اساتید سطح عالی حوزه به دنبال پرکردن خلاءهاست.

رئیس انجمن اصول فقه حوزه بیان کرد: مجمع عمومی با حضور اساتید در حوزه های علمی،  فلسفی، تفسیری، فقهی و فلسفی این مسیر را به خوبی دنبال می کند و با 327 عضور تلاشی پیگیری را در عرصه های اجتماعی و علمی و سیاسی و فرهنگی انجام می دهد.

وی گفت: یازده کمیته در این مجمع ایجاد شده اند که شامل کمیته های آموزش و پژوهش و مطالبات رهبری و مراجع است؛ در هر کمیته نیز اساتید برجسته ای حاضر هستند که به این مباحث رسیدگی می کنند.

نایب رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین یادآورشد: اساتید نظرات خود را در این مجمع مطرح و پس از شور و مشورت آنها طرح ها به تصویب رسیده و در جامعه مدرسین طرح می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha