سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
مظاهری مجمع عمومی جامعه مدرسین

حوزه/ "امروز مجمع عمومی جامعه مدرسین با محوریت اساتید سطوح عالی حوزه علمیه قم، باید یکصدا و با وحدت کلمه آرمان های امام راحل، رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام را تحقق بخشد".

حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال، در گفتگو با خبرنگار گروه استان ها خبرگزاری «حوزه» با اشاره به دیدار هیئت رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه با آیت الله العظمی مظاهری در اصفهان، اظهارداشت: این دیدار در ادامه سلسله دیدارهای هئیت رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین با مراجع عظام، علما و بزرگان حوزه انجام شد.

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه، استفاده از نظرات مراجع عظام و علمای بزرگوار را از اهداف این دیدارها عنوان کرد و افزود: پس از تشکیل هئیت رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین، این گروه در راستای دریافت رهنمودهای لازم و آگاهی از دغدغه های رهبر معظم انقلاب و مراجع معظم تقلید نسبت به مسایل حوزه، خدمت مراجع و بزرگان رسیده و از نظرات آنان بهره مند می شود.

وی ادامه داد: در دیدار با حضرت آیت الله مظاهری نیز با ارائه گزارشی از فعالیت ها و برنامه های مجمع عمومی جامعه مدرسین از بدو تشکیل تاکنون به ویژه تشکیل 11 کمیته برای برنامه ریزی های لازم، از نظرات بسیار ارزشمند معظم له بهره مند شدیم.

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال با اعلام این که حضرت آیت الله مظاهری از اقدامات مجمع عمومی جامعه مدرسین ابراز رضایت و خرسندی کردند، تصریح کرد: ایشان همچنین بر رفع چالش ها و خلاء های موجود در حوزه، تاکید کرده و خواستار برنامه ریزی منظم برای ایجاد وحدت مضاعف در ابعاد مختلف علمی، فرهنگی و... در بین شخصیت ها و اساتید حوزه شدند.

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه اضافه کرد: این مرجع تقلید بزرگوار همچنین بر ایجاد ارتباط همه اساتید و بزرگان با نقش واسطی این مجمع تاکید کرده و خواستار حرکت منطقی در این راستا شدند.

وی  خاطرنشان کرد:  حضرت آیت الله مظاهری همچنین با نقل خاطره ای از دیدار خود و سایر اعضای جامعه مدرسین با امام خمینی (ره) و تاکید معمار کبیر انقلاب بر جذب اساتید حوزه، گفتند "امروز هم جامعه مدرسین با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، همان راه امام خمینی (ره) را ادامه می دهد، لذا شما نباید به این تعداد اعضا که 400 استاد هستند، بسنده کنید، بلکه باید با اقدامات شایسته برای جذب هزار استاد برنامه ریزی کرد و با وحدت رویه در راستای رفع دغدغه های رهبری انقلاب و تثبیت آرمان های امام راحل گام بردارید".

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال با جمع بندی رهنمودهای بزرگان به مجمع عمومی جامعه مدرسین، خاطرنشان کرد: بطور کلی یکی از تاکیدات مشترک و مهم مراجع و بزرگانی که تاکنون هیئت رئیسه مجمع با آنها دیدار داشته، این بوده که "این مجمع با محوریت اساتید سطوح عالی حوزه علمیه قم، باید یکصدا و با وحدت کلمه آرمان های امام راحل، رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام را تحقق بخشد".

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه  در پایان یادآورشد: دیدارهای هیئت رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین با مراجع عظام، علما و بزرگان ادامه خواهد یافت و قطعا از رهنمودهای همه بزرگان در پیشبرد اهداف و برنامه های مجمع استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام 18/313

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha