پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت‌الله بوشهری

مدیر حوزه های علمیه گفت: مجمع عمومی جامعه مدرسین باید وحدت را حفظ کرده و آن را گسترش دهد و از مباحث حاشیه ای مانند مقابله با دیگران بپرهیزد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، آیت الله حسینی بوشهری، پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای هیئت رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه، با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب بر تشکیل مجمع عمومی جامعه مدرسین تأکید داشتند، ابراز داشت: هدف اصلی از راه اندازی این مجمع، گشایش چتری بر روی تمام اساتید سطح عالی حوزه است که خروجی آن وحدت، یکپارچگی و عزم حوزوی می باشد.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که تلاش های بسیاری برای راه اندازی مجمع عمومی جامعه مدرسین صورت پذیرفته است، خاطرنشان ساخت: مسئولین جامعه مدرسین عنایت ویژه ای به این مجمع داشته و بر رشد آن اهتمام دارند.

معاون جامعه مدرسین گفت: علاقمند هستیم مجمع پیشرفت داشته باشد، و برای این مهم رئیس مجمع عمومی می تواند در جلسات هیئت رییسه جامعه مدرسین شرکت و نظرات مجمع را در این جلسه ارائه کند.

*مجمعی فراگیر و منادی وحدت

آیت الله حسینی بوشهری همچنین در تعریف مجمع عمومی جامعه مدرسین، گفت: مجمع عمومی، مجمعی است که هم هیئت رییسه جامعه مدرسین در آن عضو هستند و هم شما عزیزان به عنوان اعضای هیئت رئیسه مجمع عمومی حضور دارید و آراء همه در این مجمع مساوی است.

معاون جامعه و روحانیت جامعه مدرسین حوزه تاکید کرد: مجمع عمومی باید وحدت را حفظ کرده و آن را گسترش دهد و از مباحث حاشیه ای مانند مقابله با دیگران پرهیز کند.

در ابتدای این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال، رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین به ارائه گزارشی از برنامه ها و فعالیت های مجمع پرداخت و اعضای هیئت رییسه نیز پیشنهادات خود را مطرح کردند.

انتهای پیام  40 / 313

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha