جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
علما

معاون پژوهشی مدرسه امام صادق (ع) قزوین گفت: ملاطفت و نرم خویی با مردم از جمله ویژگی های ارزنده سیره اخلاقی نبی مکرم اسلام (ص) در راستای تشکیل امت واحده اسلامی بود.

به گزارش خبرگزای حوزه از قزوین، مراسم بزرگداشت 28 صفر از طرف دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین و با حضور مدیران اجرایی، روحانیون و مردم استان قزوین در مسجد شیخ الاسلام این شهر برگزار شد.

 حجت الاسلام رسول نوروزی معاون پژوهشی مدرسه امام صادق (ع) قزوین، بیان کرد: سیره و اخلاق رسول گرامی اسلام طوری بود که هدف بر جای گذاشتن اخلاق نیکو و حسنه بود و نجات مردم نیز از گمراهی دیگر هدف پیامبر گرامی نسبت به مردم داشت.

وی افزود: برخورد رسول گرامی اسلام (ص) با مخالفان، عفو ،گذشت، احترام به مردم عادی، تکریم یاران و اصحاب خود همه جلوه ای از ویژگیهای برجسته ایشان بود که در سیمای نورانی و اعمال و رفتار پیامبر اکرم(ص)  قابل رویت و مشاهده بود.

معاون پژوهشی مدرسه علمیه امام صادق(ع) قزوین اظهار کرد: همان گونه که وجود مبارک پیامبر اکرم (ص) در این دنیا سراسر نور و رحمت بود  در عالم آخرت نیز این ویژگی به صورت خاص بروز و ظهور خواهد کرد.

استاد حوزه علمیه قزوین با اشاره به خصوصیات اخلاقی و رفتاری پیامبر اکرم(ص) گفت: ملاطفت و نرم خویی با مردم از جمله ویژگی های ارزنده سیره اخلاقی نبی مکرم اسلام (ص) در راستای تشکیل امت واحده اسلامی بود.

یادآوری می شود این مراسم از سوی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و با حضور آیت الله باریک بین  نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه قزوین و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی، طلاب و روحانیون و مردم برگزار و در ادامه پیکر پاک شهید جعفر سعیدی شهید تازه تفحص شده بر روی دستان مردم ولایتمدار قزوین تا گلزار شهدای قزوین تشییع شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha