شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
کد خبر: 342560
۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۲
حجت الاسلام سید محمد امام - شوش

امروز شیاطین و مستکبران جهانی در تلاش برای ایجاد اختلاف میان اهل تشیع و تسنن بوده و اگر طلاب و روحانیان در این راستا پیش قدم نشوند، عواقب خطرناکی در انتظار آینده اسلام خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدامام، امام جمعه شوش، در آیین تلبس طلاب مدرسه علمیه امام محمدباقر(ع) این شهرستان، با بیان این که استعدادهای خوب و درخشانی در سطح حوزه علمیه استان خوزستان پرورش یافته اند، اظهار داشت: خوشبختانه  امروز طلاب و فضلای خوبی  در مدرسه علمیه شهرستان شوش پرورش یافته  و  هم اکنون در حال خدمت رسانی به اعتلای فرهنگ تشبع هستند.

وی با اشاره به خودکفایی شهرستان شوش در خصوص تربیت اساتید و کادر آموزشی حوزوی، گفت: امروز به برکت تلاش های مجدانه آیت الله موسوی جزایری، مدرسه علمیه امام محمدباقر(ع) شوش، در خصوص وجود کادر آموزشی و استاد به مرحله خودکفایی رسیده و ما به صورت مستقل در حال پرورش طلاب جوان هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین امام، بر لزوم مقابله روحانیون با شبهات اعتقادی و فرهنگی دشمنان تأکید کرد و بیان داشت: در زمینه مقابله با شبهات دشمنان، طلاب باید هوشیار بوده و با آگاهی از جدیدترین شیوه های تخریبی دشمنان، با آنها مقابله کرده و در کنار آن نیز از بهترین روش های تبلیغی برای نفوذ در افکار و عقاید جوانان استفاده کنند.

امام جمعه شوش، با اشاره به فعالیت های طلاب مدرسه علمیه امام محمدباقر(ع) این شهرستان، گفت: اعزام مبلغ در ایام تبلیغی به مناطق محروم و روستاهای شوش، ایجاد شور انقلابی در جوانان برای حضور در مساجد و پس از آن جذب استعدادهای ناب و درخشان به حوزه و همچنین آگاهی بخشی به مردم در زمینه های گوناگون، بخشی از فعالیت های طلاب و روحانیون مدرسه علمیه امام محمدباقر(ع) است.

وی در پایان با اشاره به دسیسه های دشمن در خصوص اختلاف میان شیعه و سنی، تأکید کرد: متأسفانه شیاطین و مستکبران جهانی با هر وسیلهای همچون راه اندازی گروه های تکفیری در تلاش برای ایجاد اختلاف میان اهل تشیع و تسنن بوده و اگر طلاب و روحانیان و علمای بزرگ اسلام در این راستا پیش قدم نشوند، عواقب خطرناکی در انتظار آینده اسلام محمدی خواهد بود و باید نسبت به این مهم هوشیار بود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha