جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آشتیانی

حوزه/ معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: وحدت تنها عاملی است که کارها را در هر حوزه ای در امورات شهری و استانی و مدیریتی پیش می برد و خوشبختانه این وحدت مدیریتی در استان قم وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی امروز در مراسم افتتاح فاز اول پروژه پل جمهوری اسلامی بیان داشت: این پروژه از نظر توسعه شهری بسیار مهم بود و بسیار خوشبختیم که این مراسم در بهترین ایام سال برگزار می شود.

وی افزود:‌ در روایات آمده است که کسی که حضرت معصومه(س) را در قم زیارت کند، بهشت بر او واجب می شود؛ حضرات معصومین(ع) و اولیاالله نعمات حقیقی خداوند هستند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: افتخاری نصیب قم، مشهد و شیراز است که میزبان این منابع فیض و نعمت الهی است؛ امام هشتم(ع) بیان می کند، کسی که حضرت معصومه(س) را زیارت کند بهشت بر او واجب است.

وی افزود: مدیران این شهر و استان باب خیری به روی خود دارند که باید در راه خدمت مردمی که مورد عنایت ائمه(ع) بوده و هستند به کار بگیرند.

حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی بیان کرد: خداوند نعمت  را برای زندگی دنیا و آخرت داده است؛ اگر از نعمات الهی که یکی از آنها نعمت کار برای مردم است استفاده نکنیم، شاید دیگر وقتی برای جبران باقی نباشد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وحدت تنها عاملی است که کارها را در هر حوزه ای در امورات شهری و استانی و مدیریتی پیش می برد و خوشبختانه این وحدت مدیریتی در استان قم وجود دارد.

معاون جامعه مدرسین افزود: خوشبختانه با توجه به اینکه با توجه به تحریم های ناجوانمردانه دشمن فعالیت های عمرانی در کشور تحت تاثیر قرار گرفته، ولی در شهر قم این فعالیت های عمرانی با سرعت به پیش می رود که یکی از آنها همین پروژه عظیم جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی بیان کرد: پروژه انتقال آب از مهمترین کارهایی است که در این استان انجام شده است و باید قدر این فعالیت ها را دانست؛ در حالی که استان قم از خشک ترین استان های کشور است، ولی این مشکل در قم به خاطر همین امر حس نشد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha