جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
بانوان

حوزه / کارگاه آموزش فعالیت در فضای مجازی، ویژه خواهران حوزه های علمیه قزوین برگزار شد.

خانم مهتاب چیت سازان، مدیر مدرسه علمیه کوثر قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین با اعلام این خبر بیان کرد: این دوره آموزشی پس از اطلاع رسانی و ثبت نام در حوزه های علمیه استان قزوین ویژه علاقه مندان فعالیت به فضای مجازی، باحضور 45 نفر از خواهران طلبه استان در قالب یک گارگاه آموزشی یک روزه  برگزار شد.

وی با اشاره به ضرورت برگزاری دوره های فعالیت در فضای مجازی عنوان کرد: امروزه با توجه به توسعه وسایل ارتباطی و تبلیغی در جامعه راه های تبلیغ دین و مسائل مذهبی هم دچار تغییر و تحول شده و در جهان کنونی فضای مجازی سهم مهمی در پیام رسانی و جذب مخاطب بر عهده دارد.

مدیر مدرسه علمیه کوثر قزوین ادامه داد : فضای مجازی دریایی است که اگر کسی می خواهد در آن فعالیت کند، باید قبل از ورود به آن با ابزارهای تبلیغ و شیوه های پیام رسانی در آن آشنا باشد تا بتواند نقش خود را به خوبی در این عرصه انجام دهد.

چیت سازان اظهار کرد: متناسب با این نگاه، حوزه علمیه کوثر تصمیم به برگزاری این کارگاه آموزشی گرفت تا خواهران طلبه علاقه مند، با اصول اولیه فعالیت در فضای مجازی آشنا شوند.

وی با ذکر این نکته که وبلاگ نویسی دینی یکی از روش های پیشرفته و مدرن تبلیغ معارف دینی در عصر حاضر است گفت: امروزه وبلاگ نویسی دینی یکی از روش های تبلیغ معارف دینی بوده که با مشکلات و چالش هایی روبه‌رو است لذا آشنایی خواهران طلبه با این مشکلات و چالش ها و تلاش در جهت راه اندازی وبلاگ های دینی مخاطب پسند از جمله اهداف دیگر برگزاری این کارگاه آموزشی است.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha