شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
عمار حکیم

حوزه/ بخش های زیادی از دیالی آزاد شده و جنگ با داعش همچنان ادامه دارد و نیروهای امنیتی قصد دارند به زودی عملیات گسترده ای را در صلاح الدین آغاز کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، سید عمار حکیم رییس مجلس اعلای اسلامی عراق در نشستی با خالد العبیدی، وزیر دفاع عراق به بررسی اوضاع امنیتی کشور و وضعیت نیروهای مسلح پرداخت.

دفتر سیدعمار حکیم در این رابطه اعلام کرد: سید حکیم در بغداد با وزیر دفاع دیدار کرد و درباره نقش این وزارتخانه در بازسازی، تجهیز، آموزش ارتش و ایجاد امنیت و پایان دادن به پدیده تروریسم و داعش با وی گفتگو کرد.

سید حکیم در این بیانیه تاکید کرد، تمام مشکلات امنیتی قابل حل است و خواستار تقسیم وظایف میان ارتش و پلیس و سایر نیروهای امنیتی شد و خاطر نشان کرد ارتش نشان دهنده هیبت ملت و کشور است.

از سوی دیگر خالد العبیدی وزیر دفاع عراق نیز بر اهمیت رهنمودهای حکیم و توصیف دقیق او از نیازهای دستگاه امنیتی تاکید کرد و گفت: حمایت حکیم نقش مهمی در موفقیت نیروهای مسلح کشور دارد.

وی ضمن تجلیل از دیدگاه ها و نظرات سید عمار حکیم تاکید کرد: بخش های زیادی از دیالی آزاد شده و جنگ با داعش همچنان ادامه دارد و نیروهای امنیتی قصد دارند به زودی عملیات گسترده ای را در صلاح الدین آغاز کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha