دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
حجت الاسلام لاکانی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه گیلان، پیروزی انقلاب اسلامی را تجلی اراده الهی دانست و بر لزوم تبیین و معرفی دستاوردهای عظیم انقلاب و مقابله با هجمه های مسموم سایبری تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از رشت، حجت الاسلام والمسلمین لاکانی، در ادامه بازدید از مدارس علمیه استان گیلان، در  جمع  طلاب مدرسه جامع رشت، با تبریک ایام دهه فجر، گفت: بازگشت امام خمینی(ره) در 12 بهمن به میهن اسلامی و وقوع انقلاب اسلامی به نوعی تجلی اراده الهی بود، چرا که امام خمینی(ره) فقط با توکل به خدا و یاری مردم در مقابل رژیم تا دندان مسلح  پهلوی ایستاد و انقلاب را به پیروزی رساند.

وی به رسالت حساس روحانیت اشاره کرد و افزود: امروز رسالت روحانیون و طلاب سنگین تر از گذشته است، چرا که ایادی استکبار با تمام توان به سوی مرزهای دینی و فکری  اسلام حمله ور شده و در صدد از بین بردن اسلام ناب هستند .

مدیر حوزه علمیه گیلان افزود: روحانیون باید با حضور گسترده در جامعه، از طرق مختلف، علی الخصوص با ورود به فضای مجازی، در راستای خنثی سازی هجمه های مسموم سایبری در زمان کنونی قدم بردارند . 

حجت الاسلام والمسلمین لاکانی یادآدور شد: ایران اسلامی با داشتن رهبری حکیم به چنان اقتداری رسیده که قدرت های بزرگ جهان نمی توانند  خللی در اراده استوار مردم ایجاد کنند . 

وی با تاکید بر ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب، انقلاب اسلامی با محوریت مبارزه با استکبار و استبداد، دستاوردهای بسیار بزرگی داشته و طلاب و روحانیون باید در راستای بصیرت افزایی به جامعه، این دستاوردها را تبیین و معرفی کنند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha