جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تجمع علمای لبنان

حوزه/ تجمع علمای مسلمان لبنان: مسلمانان در منطقه دشمنی به جز صهیونیست ها و اعوان آنها ندارند و هرکس به صهیونیست ها کمک کند یا از آنها کمک بگیرد، با آنها است و دچار سرنوشت آنها می شود

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، تجمع علمای مسلمان لبنان روز سه شنبه در بیانیه ای اعلام کرد که مسلمانان در منطقه دشمنی به جز صهیونیست ها و اعوان آنها ندارند و هرکس به صهیونیست ها کمک کند یا از آنها کمک بگیرد، با آنها است و دچار سرنوشت آنها می شود.

در این بیانیه آمده: امت اسلام باید با هم متحد باشند و هرکس برای تفرقه و فتنه انگیزی میان مسلمانان تلاش کند دشمن مسلمانان است و موفق نخواهد شد و دستاوردهای موقت او به زودی از بین خواهد رفت.

تجمع علمای مسلمان همچنین حمله تروریستی به اتوبوس کاروان زائران لبنانی در دمشق را محکوم و خاطر نشان کرده که تجاوزهای تکفیری ها به اماکن مقدس و انسان های بی گناه عملی است که در دین و مذهب و قاموس انسانیت، هیچ جایگاهی ندارد.

این بیانیه سپس با اشاره به سخنان سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله گفته که سخنان وی برنامه روشن مقاومت در سطح لبنان و منطقه می باشد.

تجمع علمای لبنان در مورد مسایل داخلی لبنان نیز تاکید کرده که لبنان بیش از هر چیز نیازمند همبستگی نیروهای داخلی در این شرایط حساس است و گفتگوی میان جناح های مخالف می تواند مقدمه ای برای حل بحرانهای کشور باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha